Strona 1 z 3

Centralny zamek

: 18 lut 2015, 16:55
autor: myagi
Witam, chciałbym przełożyć centralny zamek z w123 diesla do w123 benzyny. Czy ktoś ma schemat budowy centralnego zamka. Jakie są różnice przy podłączeniu między dieslem, a benzyną.

Re: Centralny zamek

: 18 lut 2015, 18:11
autor: Wojtek
chyba tylko miejsce skąd bierze się podciśnienie

schematów jest bardzo bardzo dużo w google, wystarczy wpisać "vacuum diagram mercedes w123", tutaj masz taki bardzo prosty a zawierający wszystko:
Obrazek

jak coś, to jestem na etapie robienia centralnego od zera(fabrycznie był, ktoś przerobił na elektryczny, a ja przywracam pneumatyczny), więc na bieżąco przez wszystko przechodzę :)

Re: Centralny zamek

: 18 lut 2015, 20:05
autor: myagi
Dzięki, właśnie dokładnie o coś takiego mi chodziło :)

Re: Centralny zamek

: 08 mar 2015, 16:32
autor: myagi
Witam, niestety mam nadal problem z zamkiem. Cały centralny został przełożony z diesla do benzyny czy benzyna wytwarza ciśnienie tak samo jak diesel?
Może jest jakaś różnica np. benzyna wytwarza podciśnienie, a diesel nadciśnienie?
Objaw mam taki że po zgaszeniu silnika wszystkie drzwi ładnie się zamykają, niestety po ok. 2 godzinach gdy próbuje otworzyć samochód otwierają mi się tylko drzwi kierowcy :(

Re: Centralny zamek

: 08 mar 2015, 17:30
autor: Oskar-123
Masz nieszczelnosc w ukladzie, jak otworzysz drzwi kierowcy i zapalisz auto to wszystko powinno sie pootwierac, najczesciej przy tym zasobniku podcisnienia jest problem

Re: Centralny zamek

: 08 mar 2015, 19:00
autor: myagi
Oskar-123 pisze:Masz nieszczelnosc w ukladzie, jak otworzysz drzwi kierowcy i zapalisz auto to wszystko powinno sie pootwierac, najczesciej przy tym zasobniku podcisnienia jest problem
I tak właśnie się dzieje, jak odpalę samochód to wszystko jest ok, podłączyłem na krótko drugi zasobnik i niestety jest tak samo.

Re: Centralny zamek

: 09 mar 2015, 7:05
autor: Darecki89
Hej! Znawcom nie jestem, ale przejrzyj cały układ, najlepiej spsikaj wodą cały układ i będziesz widział, skąd uchodzi powietrze.

Re: Centralny zamek

: 09 mar 2015, 13:32
autor: Wojtek
nie będzie widział, bo układ jest podciśnieniowy, a nie nadciśnieniowy. Najlepiej kupić sobie pompkę podciśnieniową z manometrem, przyda się nie tylko do tego (chociażby do odpowietrzania hamulców), a można szybko znaleźć gdzie jest nieszczelność.

Re: Centralny zamek

: 09 mar 2015, 14:50
autor: M_Pawel
To mamy podobny problem, u mnie chcąc zamknąć wszystkie drzwi to trzeba szybko to zrobic po zgaszeniu silnika inaczej brak cisnienia i zakmkniete tylko drzwi kierowcy. Po odpaleniu słyszę uciekające powietrze w prawym i lewym słupku, jeszcze tego nie rozbieralem i nie wiem czego sie tam spodziewać i jak to uszczelnić

Re: Centralny zamek

: 09 mar 2015, 16:30
autor: stówa
To nie jest specjalnie skomplikowane. Rozbieraj po kolei, sprawdzaj i składaj. Ja u siebie miałem podobnie. Nie ma innego sposobu. Na odległość też Ci nikt nie odpowie co jest przyczyną i gdzie się ona znajduje. Albo wyszły przewody, albo ktoś bez wiedzy je połamał, albo...........