Centralny zamek
Moderator: Tomek
Centralny zamek
Witam, chciałbym przełożyć centralny zamek z w123 diesla do w123 benzyny. Czy ktoś ma schemat budowy centralnego zamka. Jakie są różnice przy podłączeniu między dieslem, a benzyną.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: Centralny zamek
chyba tylko miejsce skąd bierze się podciśnienie
schematów jest bardzo bardzo dużo w google, wystarczy wpisać "vacuum diagram mercedes w123", tutaj masz taki bardzo prosty a zawierający wszystko:
jak coś, to jestem na etapie robienia centralnego od zera(fabrycznie był, ktoś przerobił na elektryczny, a ja przywracam pneumatyczny), więc na bieżąco przez wszystko przechodzę
schematów jest bardzo bardzo dużo w google, wystarczy wpisać "vacuum diagram mercedes w123", tutaj masz taki bardzo prosty a zawierający wszystko:
jak coś, to jestem na etapie robienia centralnego od zera(fabrycznie był, ktoś przerobił na elektryczny, a ja przywracam pneumatyczny), więc na bieżąco przez wszystko przechodzę
Re: Centralny zamek
Dzięki, właśnie dokładnie o coś takiego mi chodziło
Re: Centralny zamek
Witam, niestety mam nadal problem z zamkiem. Cały centralny został przełożony z diesla do benzyny czy benzyna wytwarza ciśnienie tak samo jak diesel?
Może jest jakaś różnica np. benzyna wytwarza podciśnienie, a diesel nadciśnienie?
Objaw mam taki że po zgaszeniu silnika wszystkie drzwi ładnie się zamykają, niestety po ok. 2 godzinach gdy próbuje otworzyć samochód otwierają mi się tylko drzwi kierowcy
Może jest jakaś różnica np. benzyna wytwarza podciśnienie, a diesel nadciśnienie?
Objaw mam taki że po zgaszeniu silnika wszystkie drzwi ładnie się zamykają, niestety po ok. 2 godzinach gdy próbuje otworzyć samochód otwierają mi się tylko drzwi kierowcy
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Centralny zamek
Masz nieszczelnosc w ukladzie, jak otworzysz drzwi kierowcy i zapalisz auto to wszystko powinno sie pootwierac, najczesciej przy tym zasobniku podcisnienia jest problem
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
Re: Centralny zamek
I tak właśnie się dzieje, jak odpalę samochód to wszystko jest ok, podłączyłem na krótko drugi zasobnik i niestety jest tak samo.Oskar-123 pisze:Masz nieszczelnosc w ukladzie, jak otworzysz drzwi kierowcy i zapalisz auto to wszystko powinno sie pootwierac, najczesciej przy tym zasobniku podcisnienia jest problem
-
- Beczkolak
- Posty: 6
- Rejestracja: 08 mar 2015, 8:47
- Posiadany model W123: W trakcie zakupu!
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Centralny zamek
Hej! Znawcom nie jestem, ale przejrzyj cały układ, najlepiej spsikaj wodą cały układ i będziesz widział, skąd uchodzi powietrze.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: Centralny zamek
nie będzie widział, bo układ jest podciśnieniowy, a nie nadciśnieniowy. Najlepiej kupić sobie pompkę podciśnieniową z manometrem, przyda się nie tylko do tego (chociażby do odpowietrzania hamulców), a można szybko znaleźć gdzie jest nieszczelność.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 53
- Rejestracja: 07 wrz 2014, 22:12
- Posiadany model W123: 2.0 Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Re: Centralny zamek
To mamy podobny problem, u mnie chcąc zamknąć wszystkie drzwi to trzeba szybko to zrobic po zgaszeniu silnika inaczej brak cisnienia i zakmkniete tylko drzwi kierowcy. Po odpaleniu słyszę uciekające powietrze w prawym i lewym słupku, jeszcze tego nie rozbieralem i nie wiem czego sie tam spodziewać i jak to uszczelnić
Re: Centralny zamek
To nie jest specjalnie skomplikowane. Rozbieraj po kolei, sprawdzaj i składaj. Ja u siebie miałem podobnie. Nie ma innego sposobu. Na odległość też Ci nikt nie odpowie co jest przyczyną i gdzie się ona znajduje. Albo wyszły przewody, albo ktoś bez wiedzy je połamał, albo...........