Strona 1 z 6
GWINTY CZY AIR?
: 11 lut 2015, 22:28
autor: mjocker
czy toś spotkał się z zawieszeniem gwintowanym albo poduszkami.
jesli macie jakieś zdjecia i jak technicznie to wyglada proszę o podesłanie.
Re: Odp: GWINTY CZY AIR?
: 11 lut 2015, 23:05
autor: Tytan
Bodajze gwitntu nie ma ale jako takiego ale glowy nie dam. Ale sa bodajze sprezyny obnizajace poszukaj na allegro ba pewno cos powinno byc. Zawsze mozna obciac sprezyny ale ja nie jestem tego zwolenikiem ale jak kto woli. Co do air ride to nie wiem to sie nie wypowiadam. Pozdro
Re: GWINTY CZY AIR?
: 12 lut 2015, 6:21
autor: Wojtek
nie ma gwitntu budżetowego. Są gwinty dobre, typu KW Competition, ale to jest koszt kilku beczek do remontu... Są kity, dobry dedykowany np niemieckiej firmy K.A.W. za około 2200 zł. Można kupić same sprężyny typu eibach pro, obniżają niewiele (ok 3 cm) ale jest to najbardziej budżetowe rozwiązanie. Gotowych zestawów air nie ma, ale są firmy w Polsce, które bez problemu ogarną Ci ten temat (np. Czesław Customizer). A cięcie sprężyn? Największe zło
Re: GWINTY CZY AIR?
: 12 lut 2015, 10:07
autor: Oskar-123
Ja bym na twoim miejscu nie kombinował z zawieszeniem w tym aucie, zostawił bym oryginał ewentualnie wkręcił bym po gumie z tylu w sprężynę żeby ładnie stal "do klina", w tym momencie każda beczka to stare spracowane auto i szkoda jej robić dodatkowa krzywdę twardym zawiasem, a po drugie moim zdaniem beczka najładniej prezentuje się jak wysoko żwawo stoi.
Re: GWINTY CZY AIR?
: 12 lut 2015, 11:58
autor: Tomek
Najbardziej budżetowe rozwiązanie (zaraz po cięciu
) to jest kupno sprężyn obniżających. (można też ściskać te co się ma, ale co osoba to inna opinia)
Można kupić jamex-y nowe 2szt za 350zł na przód, ale opinii dobrych też nie ma.
Jeśli ma być tanio, to kupiłbym zestaw sprężyn H&R - na ebayu bez problemu znajdziesz, 4szt jak patrzałem w zeszłym roku kosztowały coś 1000 czy 1200 zł.
A ile kosztuje takie coś:
https://www.youtube.com/watch?v=MpBJJ3SC830 to nawet nie chcę myśleć
Re: GWINTY CZY AIR?
: 01 kwie 2015, 15:14
autor: Pyr4
Jak juz jest taki temat to czy ktos orientuje sie czy poduszki do air ride montuje sie zamiast sprezyn czy zamiast amortyzatorow?
Re: GWINTY CZY AIR?
: 01 kwie 2015, 19:48
autor: Wojtek
sprężyn
Re: GWINTY CZY AIR?
: 02 cze 2015, 17:46
autor: garbiel666
Re: GWINTY CZY AIR?
: 02 cze 2015, 18:21
autor: badstuff
Nice.... a jak z komfortem? Czyli sprezyny od w124 pasuja bez problemu? Pytanie z innej beczki
jak i czym zrobileś żółte lampy?
Re: GWINTY CZY AIR?
: 02 cze 2015, 18:55
autor: garbiel666
Tak, pasują idealnie
co do komfortu, no to nie oszukujmy się nie jest to oryginał, ale da się przeżyć, mi ten samochód służy do kulania się po mieście, także nie odczuwam tego jakoś bardzo
a co do lamp to żółta folia termoaktywna, chwila zabawy z opalarką i jest