Strona 1 z 2

W123 220d wspomaganie

: 27 wrz 2014, 13:02
autor: mate
Witam, jestem tu nowy tak ze czesc wszystkim :)

Mam stara beczke w123 220d w wersji bez wspomagania i chcialbym je miec.
Mianowicie kupilem pompe, przekladnie, lape do pompy tez wszystko ladnie pasuje ale problem pojawia sie z kolumna kierownicza. Mianowicie czy drazek kierowniczy ten co idzie od kolumny jest dluzszy do wersji bez wspomagania czy ma on jakas regulacje ? Za cholere przekladnia ze wspomaganiem nie chce wejsc na ten drazek z kolumny, chyba trzeba krotszy.

Stanalem na tym etapie, ze nie wiem czy bede musial jeszcze kolumne wymienic z drazkiem czy tez nie.

Czekam na wiesci.

Re: W123 220d wspomaganie

: 27 wrz 2014, 13:26
autor: kazios
drążek tez musisz zmienić, nie dopasujesz z wersji bez wspomagania

Re: W123 220d wspomaganie

: 27 wrz 2014, 18:34
autor: mate
Wystarczy sam ten drazek czy trzeba cala kolumne ??

Re: W123 220d wspomaganie

: 11 paź 2014, 6:39
autor: mate
Dzieki za odpowiedz, beka juz dostala wspomaganie i dziala extra.

Re: W123 220d wspomaganie

: 13 paź 2014, 17:38
autor: Nex@pl
To chociaż się pochwal odpowiedzią na pytanie, co potrzeba do przekładki, przyda się innym może kiedyś.

Re: W123 220d wspomaganie

: 13 paź 2014, 18:26
autor: mate
Nex@pl w sumie masz racje, sam tez nie moglem tej informacji nigdzie znalesc, tak ze potrzebujemy:

1. Przekladnie ze wspomaganiem
2. Pompe wspomagania
3. Łape pompy wspomagania
4. Pasek klinowy :)
5. Kolo pasowe
6. Drazek od kolumny kierowniczej do przekladni
7. Przewody wspomagania od pompy do przekladni
8. Plyn ATF

Wszystko ladnie skrecamy, odpowietrzamy i krecimy jedna reka na postoju :)

Re: W123 220d wspomaganie

: 21 sie 2016, 0:30
autor: kuba_128@o2.pl
Są jakieś specjalne wymagania co do ATF-u?

Re: W123 220d wspomaganie

: 22 sie 2016, 20:48
autor: maciekpiti
Leję zawsze czerwony i jest dobrze.

Re: W123 220d wspomaganie

: 22 sie 2016, 22:44
autor: Oskar-123
Bo czerwony jest szybszy

Re: W123 220d wspomaganie

: 22 sie 2016, 23:47
autor: kuba_128@o2.pl
no na czerwonym śmiga jednym palcem, dzięki. Ale miałem teraz mały problem bo maglownica mi zahaczyła o belkę silnika w momencie ostrego skrętu i w końcu zaklinowała się między końcówkami drążków które się wczepiają do tej wajchy. W jakim położeniu musi być to ramie od przekładni przy kołach na wprost. Na lewo czy na prawo od środka?