Strona 1 z 2
Próba uruchomienia
: 08 sty 2024, 14:34
autor: jaroo_oo
Cześć.
Po wymianie pompy, filtra i przewodów paliwowych spróbowałem odpalić silnik. Kręci , odpala ale nie za każdym razem. Jak już odpali to na 3-5 sekund i gaśnie. Czuję że nie równo pracuje. Mam wrażenie że zalewa 3 świece bo sa mokre.
Jakie czynności wykonać żeby odpalił?
Czy jest jakiś sposób na wykręcenie zapieczonej świecy, bo jednej nie mogę ruszyć.
Czy wtryski do wyniany- czyszczenia. Czy coś z k-jetronic nie tak.
Silnik to 280e i długo był nie ruszany patrząc co było w starym baku paliwa
Re: Próba uruchomienia
: 10 sty 2024, 19:30
autor: maciekpiti
Wszystko po kolei. Wtrysk sam w sobie do roboty pewnie jest, wtryskiwacze do wymiany albo czyszczenia.
Re: Próba uruchomienia
: 14 sty 2024, 16:35
autor: jaroo_oo
Czy takie wtryski do myjki czy jakaś specjalna procedura?
Re: Próba uruchomienia
: 23 lut 2024, 16:53
autor: jaroo_oo
Wtryski wyczyszczone i sprawdzone (sprawne), nowe świece i przewody. Cała linia paliwowa wymieniona. Auto odpala raz na dotyk a raz ciężko. Jak odpali to chodzi w miarę równo ale po minucie może dwóch tak jakby miał za mało paliwa i gaśnie.
Czy można coś podregulować ?
Czy wentylator powinien przyspieszać razem z dodawaniem gazu?
Re: Próba uruchomienia
: 23 lut 2024, 18:58
autor: jaroo_oo
Czy da radę umyć k-jetronic bez demontażu rozdzielacza. Trochę tam jest syfu i nie chce żeby poszlo dalej
Re: Próba uruchomienia
: 31 mar 2024, 11:36
autor: jaroo_oo
Odpalony. Ale niestety na zimnym pali a na ciepłym kręcę i kręcę. I nie ma wolnych obrotów. Coś poradzicie?
Re: Próba uruchomienia
: 31 mar 2024, 12:25
autor: maciekpiti
Akumulator cisnienia paliwa sprawdź
Re: Próba uruchomienia
: 31 mar 2024, 23:22
autor: jaroo_oo
Sprawdzałem pompka podcisnienia i jest sprawny
Re: Próba uruchomienia
: 01 kwie 2024, 10:14
autor: fulior
Akumulator ciśnienia paliwa to te ustrojstwo w zestawie pompa, filtr i właśnie aku ciśnienia. Ma podtrzymywać ciśnienie w układzie paliwowym, żeby po zatrzymaniu pompy paliwo nie cofnęło się do baku. Jest tam taki zaworek, który potrafi się zawiesić w pozycji otwarte i nie trzyma ciśnienia, z reguły objawia się to na ciepłym silniku i jak odpalasz w miarę niedługo po zatrzymaniu (do 30 min). Żeby sprawdzić, czy problem jest tam, to następnym razem przekręć stacyjkę tak, żeby pompa paliwa uruchomiła się na te parę sekund przed zapłonem, zrób tak parę razy - ciśnienie paliwa powinno dojść do normy. Dopiero potem uruchom silnik. Jeśli odpali, to problem jest właśnie tam.
Re: Próba uruchomienia
: 01 kwie 2024, 17:44
autor: maciekpiti
Tak nie sprawdzi akumulatora. Tylko i wyłącznie mierząc Ciśnienie w ukladzie