Strona 1 z 1
Nowe synchronizatory
: 23 sty 2018, 23:03
autor: Teigrek
Gdzie można kupić nowe pierścienie synchronizatorów do skrzyni 4-biegowej?
I czy różniły się w różnych skrzyniach? Bo w beczce były przynajmniej 3 typy "czwórek"
Re: Nowe synchronizatory
: 25 sty 2018, 0:36
autor: maciekpiti
W beczce były 2 rodzaje skrzyń 4 biegowych. Pierwsze jak w 115 żeliwne, i później już typowe beczkowe podobne do tych w 190 i 124 amelinowe. W amelinowej masz te same bebechy co w 190 czy 124. Mały niuans rozrusznik jest z drugiej strony. Całe bebechy są sygnowane numerami ze 123.
Re: Nowe synchronizatory
: 13 lut 2018, 2:09
autor: Teigrek
Żeliwnych skrzyń były 2 rodzaje. Taka, jak w 115, oraz ze "skośnym grzbietem" - podobna w kształcie do aluminiowej.
Na razie znalazłem drugą skrzynię na podmianę. Zobaczymy, czy będzie ok
Re: Nowe synchronizatory
: 13 lut 2018, 7:37
autor: maciekpiti
Byc moze nie spotkalem sie z ktoryms rodzajem zeliwnych. Ja mam tych skrzyn duzo wiecjak bedziesz cos potrzebowal to pisz
Re: Nowe synchronizatory
: 13 lut 2018, 13:17
autor: Teigrek
Dzięki, odezwę się w razie czego.
A na razie zrobię podmianę na skrzynię, którą ostatnio kupiłem. Podobno do 2016 r. była w jeżdżącym samochodzie i działała bez zarzutu. Jak będę miał trochę czasu, to wrzucę ją do swojej beczki i zobaczymy.
Re: Nowe synchronizatory
: 13 lut 2018, 14:09
autor: maciekpiti
Te skrzynie sa nie do zabicia jak sie pilnuje uszczelniaczy. Do puki sa szczelne i jest olej to chodzi. Te same skrzynie byly w G klasach i tam nie siadaly wiec tym bardziej w bece o ile byl olej.