Gdzie można kupić nowe pierścienie synchronizatorów do skrzyni 4-biegowej?
I czy różniły się w różnych skrzyniach? Bo w beczce były przynajmniej 3 typy "czwórek"
Nowe synchronizatory
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Nowe synchronizatory
W beczce były 2 rodzaje skrzyń 4 biegowych. Pierwsze jak w 115 żeliwne, i później już typowe beczkowe podobne do tych w 190 i 124 amelinowe. W amelinowej masz te same bebechy co w 190 czy 124. Mały niuans rozrusznik jest z drugiej strony. Całe bebechy są sygnowane numerami ze 123.
- Teigrek
- Beczkofan
- Posty: 166
- Rejestracja: 20 sty 2014, 18:10
- Posiadany model W123: 200D, 300D
- Lokalizacja: Sudety
Re: Nowe synchronizatory
Żeliwnych skrzyń były 2 rodzaje. Taka, jak w 115, oraz ze "skośnym grzbietem" - podobna w kształcie do aluminiowej.
Na razie znalazłem drugą skrzynię na podmianę. Zobaczymy, czy będzie ok
Na razie znalazłem drugą skrzynię na podmianę. Zobaczymy, czy będzie ok
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Nowe synchronizatory
Byc moze nie spotkalem sie z ktoryms rodzajem zeliwnych. Ja mam tych skrzyn duzo wiecjak bedziesz cos potrzebowal to pisz
- Teigrek
- Beczkofan
- Posty: 166
- Rejestracja: 20 sty 2014, 18:10
- Posiadany model W123: 200D, 300D
- Lokalizacja: Sudety
Re: Nowe synchronizatory
Dzięki, odezwę się w razie czego.
A na razie zrobię podmianę na skrzynię, którą ostatnio kupiłem. Podobno do 2016 r. była w jeżdżącym samochodzie i działała bez zarzutu. Jak będę miał trochę czasu, to wrzucę ją do swojej beczki i zobaczymy.
A na razie zrobię podmianę na skrzynię, którą ostatnio kupiłem. Podobno do 2016 r. była w jeżdżącym samochodzie i działała bez zarzutu. Jak będę miał trochę czasu, to wrzucę ją do swojej beczki i zobaczymy.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Nowe synchronizatory
Te skrzynie sa nie do zabicia jak sie pilnuje uszczelniaczy. Do puki sa szczelne i jest olej to chodzi. Te same skrzynie byly w G klasach i tam nie siadaly wiec tym bardziej w bece o ile byl olej.