Nowicjusza pytanie o automat.
: 15 gru 2017, 23:57
Witam wszystkich na forum jest to mój 1szy post
Całkowicie przypadkiem będąc na autołowach u naszych zachodnich sąsiadów wszedłem w posiadanie 230ce z 1985r... miało być na handel ale.... przyszedł chyba czas na mojego 1szego klasyka... Auto to typowy znajdek, trochę postało, jest nieco rozszabrowane ale pozatym zdrowe, brakuje mi m.in modułu i cewki , pompy paliwa, lamp, przełączników itd, auto wjechało do mnie do warsztatu dopiero dziś, niezbędny zestaw do odpalenia w postaci pompy, cewki i modułu zaraz będe miał, póki co sprawdziłem sobie kompresje 12,5 11,5 12,5 13 - chyba ok nie ? Jestem co do auta pozytywnie nastawiony... ale do sedna - frapuje mnie skrzynia z na szybko zdekodowanego vinu wynika, że to 4matic , ale kolega który mnie odwiedził i ma podobno w temacie gwiazdy jakąś tam wiedzę twierdzi że to 3biegowy jest - patrząc na sam lewarek, co wy na to beczkomani ?
A jeśli nie po lewarku to jak rozpoznać 3 czy 4 biegi.
p.s.wiem że to inne subforum ale na fotce poniżej widać dziurę po wyszabrowanym panelu przełączników, auto ma klimę i szyberdach jak powinien wyglądać taki panel (ewentualnie jakby ktoś miał do sprzedania albo wiedział kto mógł by mieć info mile widziane)
Pozdrawiam
Krzysiek
Całkowicie przypadkiem będąc na autołowach u naszych zachodnich sąsiadów wszedłem w posiadanie 230ce z 1985r... miało być na handel ale.... przyszedł chyba czas na mojego 1szego klasyka... Auto to typowy znajdek, trochę postało, jest nieco rozszabrowane ale pozatym zdrowe, brakuje mi m.in modułu i cewki , pompy paliwa, lamp, przełączników itd, auto wjechało do mnie do warsztatu dopiero dziś, niezbędny zestaw do odpalenia w postaci pompy, cewki i modułu zaraz będe miał, póki co sprawdziłem sobie kompresje 12,5 11,5 12,5 13 - chyba ok nie ? Jestem co do auta pozytywnie nastawiony... ale do sedna - frapuje mnie skrzynia z na szybko zdekodowanego vinu wynika, że to 4matic , ale kolega który mnie odwiedził i ma podobno w temacie gwiazdy jakąś tam wiedzę twierdzi że to 3biegowy jest - patrząc na sam lewarek, co wy na to beczkomani ?
A jeśli nie po lewarku to jak rozpoznać 3 czy 4 biegi.
p.s.wiem że to inne subforum ale na fotce poniżej widać dziurę po wyszabrowanym panelu przełączników, auto ma klimę i szyberdach jak powinien wyglądać taki panel (ewentualnie jakby ktoś miał do sprzedania albo wiedział kto mógł by mieć info mile widziane)
Pozdrawiam
Krzysiek