Strona 1 z 1
Blacharka W123
: 22 paź 2015, 18:58
autor: Davidoff
Witam
Jaki rodzaj blachy i jakiej grubości będzie najlepszy do zrekonstruowania podłogi? Czy blacha ocynkowana ogniowo o grubości 1,5 mm będzie wystarczająca? Jakiej wielkości arkusz potrzeba na odbudowę podłogi w Coupe?
Pozdrawiam
Re: Blacharka W123
: 22 paź 2015, 21:39
autor: Kowal_80
jak dobrze kojarze to podłoga miała 1.2.
a czemu chcesz to klepać z arkusza? toć dostępne są gotowe płaty podłogi do w123
Re: Blacharka W123
: 23 paź 2015, 8:26
autor: Davidoff
A nie jest czasem tak ze te gotowce sa sporo ciensze (ponizej 1mm) ? Poza tym nie wiem czy w gotowcu beda zgadzaly sie wszystkie przetloczenia i wypustki a mam mozliwosc wykonania takowych przetloczen na maszynie.
Re: Blacharka W123
: 23 paź 2015, 18:49
autor: Kowal_80
jutro jak nie zapomne to Ci zmierze gotowca.
ja własnie jestem po wstawianiu takiej gotowej podłogi. wymieniałem jej tylko kawałki,wzdłuż progów. większość przetłoczeń pasowała. gdzieniegdzie może były minimalne różnice,ale młotek i migomat czyni cuda
jak jeszcze w miejsce połączenia dam mase uszczelniającą to już w ogóle będzie elegancja. a pamiętajmy,ze na to wszystko idą jeszcze maty wygłuszające,które zamaskują to całkowicie
EDIT
zmierzyłem tą którą mam u siebie. lekko ponad 1mm
Re: Blacharka W123
: 26 paź 2015, 18:04
autor: Davidoff
A ile potrzeba blachy na odtworzenie podlogi? Pomijajac gotowe platy... I czy typ blachy ktory podalem w pierwszym poscie bedzie odpowiedni??
Re: Blacharka W123
: 27 paź 2015, 19:36
autor: Wojtek
z tego co wiem, to nie, bo blacha powinna być tej samej grubości co oryginał. I nie chodzi o zboczenie typu 100% jak w fabryce, tylko z moich wiadomości najlepiej współpracuje takie połączenie