Strona 6 z 9

Re: Moja druga slicznotka

: 06 lis 2014, 19:18
autor: Talar
Zawsze powstaną jakieś przetarcia, nierówności, które podkład ma za zadanie wypełnić, takie moje zdanie.

Re: Moja druga slicznotka

: 14 lis 2014, 9:35
autor: fiejo1
nasze beczunie są wiekowe a więc należałoby upewnić się czy lakier jest fabryczny w latach 80 90 tych najczęściej stosowano farby renowacyjne które różnie mogą zachowywać z dzisiejszymi akrylami czy bazami ja bym nie ryzykował i zagruntował

Re: Moja druga slicznotka

: 18 lis 2014, 19:54
autor: maciekpiti
Z jakiego materiału są przewody hamulcowe ? Chodzi mi o ten odcinek idący od serwa do połączenia śrubowego przy kole ? To jest stal, czy miedz? Orientuję się ktoś? W związku z tym że mam dostęp darmowy do ocynku, niklu, chromu itp to chciałbym je jakoś odświeżyć.

Re: Moja druga slicznotka

: 19 lis 2014, 21:37
autor: Talar
Przewody jeżeli masz fabryczne to są ze stali.

Re: Moja druga slicznotka

: 21 lis 2014, 9:02
autor: maciekpiti
Oryginalnie byly ocynkowane czy jakas oksyda?

Re: Moja druga slicznotka

: 21 wrz 2015, 19:56
autor: maciekpiti
Sporo czasu musiało minąć żebym trochę ruszył dupę i zaczął robić coś dla siebie i mojej beczki. Niestety ostatnio miałem ogrom pracy. Na szczęście ten tydzień mam wreszcie wolny. Odkryłem moją beczunie która przez ostatnie pół roku stała przykryta folią. I zabrałem się do roboty.

Obrazek

Obrazek

Pomalowałem cały środek, baranek poszedł na progi. Jutro maluję komorę silnika, instalację elektryczną wyjąłem już z dawcy. Mam nadzieję że w tym tygodniu wsadzę i odpalę 300D.

Urwał mi się przewód hamulcowy idący do zaciski. Dwa pytanka :
- jak i gdzie zamocowany jest jego drugi koniec ?
- jest szansa go gdzieś kupić czy trzeba zakuwać ?

Obrazek

Re: Moja druga slicznotka

: 22 wrz 2015, 8:24
autor: Kowal_80
jeżeli dobrze "czytam" fotke to dalej nad dyfrem masz taki trujnik,rozdzielacz przewodów. i tam jest ten kawałek przykręcony. troche niewygodne do roboty przy założonym dyfrze.
co do drugiego pytania to napewno możesz kupić przewód o dowolnej długości. ja sobie sam dorobiłem z posiadanych.
Pozdrawiam

Re: Moja druga slicznotka

: 22 wrz 2015, 8:52
autor: maciekpiti
Dużo roboty żeby zdjąć dyfer ? Jest on od 200D, silnik wjedzie od 300D i skrzynia 5, więc myślę czy go nie wymienić od razu. Po za tym słychać go było dość mocno.

Re: Moja druga slicznotka

: 12 lis 2015, 22:36
autor: maciekpiti
Ruszyłem ostatnio trochę z silnikiem. Silnik żyleta, oleju nie brał, palił zawsze od strzała, i pozwalał poruszać się z mojej beczce całkiem zadowalająco. Nadgorliwość jest gorsza od faszyzmu więc nie ruszałem go od środka. Pomalowałem z zewnątrz wszystkie metalowe elementy poszły do ocynku, aluminium do szkła. Efekt myślę że dobry. W którąś sobotę opędzlowałem też komorę silnika. Na zdjęciach wpada bardzo w czerwony na żywo jest dużo ciemniejszy. Podoba mi się ten kolor coraz bardziej. Wakumpompa dostała nowe życie. Wymieniłem wszystkie broki silnika.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Moja druga slicznotka

: 12 lis 2015, 22:57
autor: Oskar-123
Piekna robota, nie moge sie napatrzeć