trochę aktualizacji
mój przełącznik wycieraczek był dość zużyty, do tego niezbyt sprawny - udało się kupić takie cacuszko
Co prawda tylko przód na małym zdjęciu, ale zawsze coś - beczka w classicauto
Inną kwestią "do pochwalenia się" jest to, że zdjęcia w artykule są mojego autorstwa
Następnie auto trafiło do mechanika... poprzedni teoretycznie wymieniał uszczelniacz wału od strony skrzyni. Co więcej, wymieniał go dwa razy, bo po pierwszej wymianie lało tak samo. Po drugiej wymianie nic się nie zmieniło. Mechanik stwierdził, że winę ponosi konwersja z manuala na automat i że koniecznie trzeba wrócić ze skrzynią manualną. W skrócie: zamiast zmieniać skrzynię biegów zmieniłem mechanika. Okazało się, że cokolwiek pierwszy mechanik wymieniał (a widziałem silnik poza autem, więc coś wymieniał), to nie był to na pewno sznur. Zastany w aucie rozsypywał się w pył przy dotknięciu. W końcu zostało to porządnie ogarnięte i w końcu nie cieknie z wału !
Po tym wszystkim auto zostało wypucowane w
http://www.czyszczenieauta.pl
Przez dwa lata nie udało mi się kupić oryginalnych dekielków od Rial Mesh. O ile nie miało to znaczenia, gdy felgi czekały na założenie, to na aucie wyglądało to co najmniej średnio. Skoro nie dało się po dobroci, trzeba było gwałtem
Z przodu wpadły dystanse 10mm, z tyłu dystanse 23mm, do tego nowe śrubki i ostatecznie udało się zrobić miejsce dla płaskiego dekielka
Zrobiłem sobie dekielki z logiem MB i tak to oto wszystko wygląda
przód przed i po:
tył przed i po:
całość po:
Lepsze zdjęcia wkleję wkrótce