Strona 3 z 6

Re: GWINTY CZY AIR?

: 25 sty 2016, 10:33
autor: Oskar-123
Chodzilo mi o oryginały ciete, 1,5 zwoja to nie jest duzo, wtedy ori amor powinien hulać na luzie, tylko pamietaj ze jak utniesz 1,5 zwoja z przodu i tylu to przod bardziej pojdzie na glebe bo sprezyna z tylu jest prawie ze na koncu wahacza a z przodu w polowie

Re: GWINTY CZY AIR?

: 25 sty 2016, 15:09
autor: Kowal_80
no to już się rozumiemy. bo myślałem,ze mówisz o eibachach. narazie poucinałem po 1,5 zwoja. jak już auto będzie skonczone i poskładane wtedy będe ewentualnie docinał tył żeby wszystko wyrównać.

Re: GWINTY CZY AIR?

: 25 sty 2016, 21:03
autor: Oskar-123
Mysle ze roznica nie bedzie jakas duza, z 2-3cm jak by bylo to nie jest zle, wtedy fajnie stala by do klina :P

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 6:29
autor: Wojtek
Ją będę ma wiosnę testował sprężyny h&r -50/-50, a wyrównać trochę chcę talerzykami

Wysłane z mojego Venue 8 3830 przy użyciu Tapatalka

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 8:51
autor: Kowal_80
no ja dałem wszystkie 4 najcieńsze. dodatkowo progi będą w kolorze nadwozia,żeby optycznie glebiło

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 9:04
autor: mihau83
Ja się zastanawiam czy ciąc czy kupić gotowe -50. Minus tych obniżających jest taki że auto zrobi się strasznie twarde a na ciętych komfortu praktycznie się nie straci.

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 10:51
autor: Wojtek
komfort komfortem, a bezpieczeństwo bezpieczeństwem ;) sprężyna ma swoją charakterystykę i przy ucięciu zwojów całkowicie ją zmieniasz. Pytanie brzmi jak się to zachowa np na dziurze na zakręcie

Talerzyki chcę dać najcieńsze z przodu, a średnie z tyłu, bo fabrycznie przód jest trochę wyżej więc obniżając równo dalej będzie przód wyżej niż tył ;)

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 17:54
autor: Kowal_80
wiadomo,że może to wpłynąć na bezpieczeństwo. ale miejmy nadzieje,że żaden z nas się nigdy o tym nie przekona. a jak ktoś ma pecha to i w niekombinowanym zawieszeniu może coś odpaść.
ci którzy mi doradzali z tymi 1,5 zwojami twierdzili,że powinno być ok. sami chlastali po 2,5-3 i na tym latali i nie było tragedii. ale to już bardziej zlotowo-hobbystycznie. bo na uciętych 2,5 raczej do latania na codzień to kiepsko.
Wojtas,a jakie będziesz dawał amorki do tych -50? bo ori amorek jest chyba do -30,tak? czy już pokręciłem i jest do -50?
ja kiedyś kupiłem nowe springi do vento - 30. czyli niby do fabrycznych amorków. taki chuj jak batorego komin. jak skręciłem w mc personie to sprężyna luzno latała. wiadomo,na aucie już się zeszła. ale po rundzie wypróbowawczo-lansowej odrazu na lewarek i powrót do ori sprężyn. te "tjuningowe" na szczęście znalazły kupca na drugi dzień ;)
ale oczywiście auto autu nie równe jak i sprężyna sprężynie

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 18:44
autor: woltek
Po co poprawiać fabrykę ?

Re: GWINTY CZY AIR?

: 26 sty 2016, 18:56
autor: Kowal_80
zapytaj kilka milionów ludzi z całego świata co modzą przy swoich autach