przy kupnie zwróć uwagę na to, czy wyposażenie zgadza się z tym co powinno być, czy są wszystkie detale charakterystyczne dla tej wersji (np. zderzaki są bardzo rzadko spotykane i ciężko kupić taki w dobrym stanie w jakiejkolwiek cenie, a jak już kupisz, to za dwa zapłacisz do dwóch tysięcy. Jeżeli ma niebieską deskę rozdzielczą i jest ona popękana, to musisz sobie zdawać sprawę, że kupienie takiej dobrej graniczy z cudem. Sprawdź stan wszystkich detali chromowanych i drewnianych. Sprawdź w jakim rozmiarze ma koła, trafiały się metryczne, a zdobyć to tego opony to też ciężka sprawa. Sprawdź, czy rocznik odpowiada generacji (poszukaj sobie o liftingach w123 informacji, ogólnie serie były trzy). A tak poza tym, to standard, czyli sprawdź, czy stan blacharsko - mechaniczny Ci odpowiada
z blacharki części są praktycznie wszystkie dostępne (ja w swojej wymieniam np praktycznie większość podwozia)
Oglądając auto sprawdź każdą funkcję, wciśnij każdy przycisk, pokręć każdą korbką
Ceny? do remontu dowolna, ale dobrze policz koszty tego co jest do zrobienia i dodaj przynajmniej 50% więcej - i wtedy zastanów się, czy się opłaca. Cena przyzwoitej to na tą chwilę tak 12-15 w górę, co nie oznacza, że nie będzie ona wymagała dalszych inwestycji
Co do silnika - jak to auto do frajdy, to stawiaj raczej na 280 niż 230
jak na co dzień, to 230.
A jak coś, to wklej aukcję na forum, zapytaj co sądzimy - zawsze ktoś chętnie pomoże