Strona 3 z 24
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 26 paź 2014, 19:59
autor: Talar
Z tego co ja czytałem to gdy reaktywny kładziemy na gołą blachę to chroni ją słabiej niż epoksyd, i czytałem, że jak już dajemy reaktywny na zdrową blachę to dobrze jest jeszcze na to dać epoksyd.
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 27 paź 2014, 20:46
autor: Teigrek
Talar pisze:Z tego co ja czytałem to gdy reaktywny kładziemy na gołą blachę to chroni ją słabiej niż epoksyd, i czytałem, że jak już dajemy reaktywny na zdrową blachę to dobrze jest jeszcze na to dać epoksyd.
Można tak jak mówisz. Na pewno reaktywny nie powinien być jedynym podkładem, to tylko pierwsza warstwa.
Ostatnio zrobiliśmy w naszym warsztaciku wielką rewolucję
Wywaliliśmy kilka pojazdów i i innych fajnych rzeczy i zapakowaliśmy do środka beczkę. Teraz w środku jest trochę ciasno, ale mam nadzieję, że jakoś pogodzimy pracę z remontem beczki. To tylko tymczasowy stan, ale znając życie, pewnie się to trochę rozciągnie w czasie
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 05 lis 2014, 19:52
autor: M_Pawel
działasz coś ?? sledzimy reanimacje na bieżąco
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 06 lis 2014, 10:36
autor: Teigrek
M_Pawel pisze:działasz coś ?? sledzimy reanimacje na bieżąco
Prawy próg jest praktycznie gotowy. Przedwczoraj brat odbudował końcówkę lewej podłużnicy i teraz zajmujemy się lewym progiem. Jak nie zapomnę, to zrobię jakieś zdjęcia
Następnym krokiem będzie wstawienie reperaturek tylnych podłużnic (tych elementów łączących próg z tylnym nadkolem i okolicami kielicha sprężymy) To trochę zbyt skomplikowane formy, żeby je samemu dorabiać z blachy, więc zamówiliśmy reperaturki.
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 07 lis 2014, 1:21
autor: Teigrek
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 07 lis 2014, 10:54
autor: damian
Dobra robota
brawo
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 07 lis 2014, 19:12
autor: M_Pawel
Ten obrotowy grill to jednak super sprawa
jaką grubą blache dajesz na łatanie ? 0,6 ??
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 09 lis 2014, 22:45
autor: Teigrek
M_Pawel pisze:Ten obrotowy grill to jednak super sprawa
jaką grubą blache dajesz na łatanie ? 0,6 ??
To prawda, grill znacznie ułatwia naprawę. Prace od spodu samochodu , które normalnie są rzeźnią (spawanie nad głową, wciskanie się w ciemne zakamarki itp.) , tutaj stają się całkiem przyjemne i wygodne
W rożnych miejscach są różne grubości blachy, np na przednich podłużnicach dajemy 2 mm. Fabrycznie było 1,5 mm, ale niestety ktoś gwizdnął z hurtowni cały zapas półtorówki i kupiliśmy dwójkę. Progi łatamy 0.8 mm, bo niestety tylko takie reperaturki udało się kupić, fabrycznie powinny być grubsze. Tylne podłużnice są z blachy 1 mm.
Ostatnio pojawiła się łatka na przedniej części lewego progu:
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 10 lis 2014, 19:08
autor: M_Pawel
Będziesz coś kładł na podłogę przed wykładziną ?
Re: Odbudowa W123 200D (1983r.)
: 10 lis 2014, 19:27
autor: Teigrek
M_Pawel pisze:Będziesz coś kładł na podłogę przed wykładziną ?
No pewnie. Będą maty wygłuszające