Strona 3 z 3

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 21 cze 2014, 10:51
autor: Talar
Da się jakoś spuścić olej z pompy wspomagania?

Gdy zakonserwowałem podwozie i wszystko złożyłem wał zaczął trzeć o umieszczony pod nim mechanizm hamulca postojowego. Jako przyczynę mogę obstawiać tylko podporę wału? Według mnie jest ona w bardzo dobrym stanie, guma się trzyma, nie sparciała. Czy może da radę jakoś odkrzywić ten mechanizm? Są to milimetry, wał mogę podnieść do góry, ale wiadomo opadnie, czego to może być wina? Podczas jazdy strasznie szura. Problem jest od początku jak postawiłem go na koła po konserwacji podwozia.

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 22 cze 2014, 14:40
autor: Talar
Czy listwy dolne drzwi były inne w różnych seriach? Bo mam 4 listwy na każde drzwi. I jedne dwie listwy są szersze od drugich dwóch. Wie ktoś o co to chodzi?

http://i.imgur.com/CKlK6pR.jpg

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 22 cze 2014, 15:39
autor: Wojtek
Wydaje mi się że już kiedyś było pisane o tym żeby nie zadawać wielu różnych pytań w jednym temacie bo ktokolwiek będzie chciał coś znaleźć to będzie miał problem.

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 22 cze 2014, 16:23
autor: Tomek
Te szersze występowały na pewno w 2 i 3 serii natomiast węższe w tzw serii 0.5 a czy w I serii - tego nie wiem.

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 22 cze 2014, 21:00
autor: Talar
Wojtek trochę bezsensowny wydaje mi się spam tematami o takich kwestiach, są to małe pytanka według mnie shoutbox załatwiłby to.

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 22 cze 2014, 21:49
autor: Wojtek
albo temat typu "szybkie pytanie - szybka odpowiedź"

Re: Ciężko chodzące pokrętła nawiewów i parę pytań.

: 23 cze 2014, 13:22
autor: Talar
O właśnie. Do tego klawisz F3, kluczowe słowo i wszystko się znajdzie.