Strona 3 z 3
Re: [C123] Rysy na dźwigienkach zaworowych - wymieniać razem z wałem?
: 27 kwie 2020, 14:08
autor: maciekpiti
Julek moim zdaniem to najgorszy silnik w123. Robie silniki od mb. Rozne duzo starsze jednostki i naprawde wiekszosc ma jakies chore przebiegi ale w wiekszosci wiąże sie to tylko z wytartymi tulejami. Robie teraz m102 i w tym silniku do wypiepszenia jest doslownie wszystko. A brak nadwymiarowych tlokow jest parodia.
Re: [C123] Rysy na dźwigienkach zaworowych - wymieniać razem z wałem?
: 27 kwie 2020, 14:20
autor: fulior
Gdzie kupujesz części? Jeśli do wywalenia jest wszystko, to rozumiem, że też musisz kupić między innymi to co ja, czyli wałek rozrządu, dźwigienki itd (albo kompletną głowicę). Tylko Mercedes (ASO), czy są inne źródła? Wałki widzę tylko Febi, bałbym się taki montować, znalazłem też w niemieckim sklepie INA, to już chyba lepiej.
Re: [C123] Rysy na dźwigienkach zaworowych - wymieniać razem z wałem?
: 27 kwie 2020, 21:48
autor: Julek
Ja tam akurat m102 nawet lubię. Może tak zawzięcie ich bronie bo jak z miesiac temu skladałem tfsi do b8 to nie mogłem uwierzyć jak to wyglądało w środku po 100tyś przebiegu
A że przy mercach grzebe zawodowo od 10 lat a jeżdżę nimi od 15 tym bardziej wmawiam sobie że są doskonałe
Aha, do m102 w w124 (nie wiem jak w w123) występowało 10 rodzajów tłoków więc maciek znam twój ból i rozumiem wkur....
Fulior Febi to akurat pakowacz (zwykle pakuje przyzwoite jakościowo części ), co do głowicy to jakoś w przyszłym tygodniu będę klientowi zmieniał silnik to zaraz go popytam co z tym starym. Jak będziesz chciał to nagram ci film jak pracuje zanim go wyjme. Porobie ci dokladne zdjęcia klawiatury itd. Myślę że klient odda go w całości za jakieś grosze
Re: [C123] Rysy na dźwigienkach zaworowych - wymieniać razem z wałem?
: 28 kwie 2020, 12:48
autor: fulior
Jasne, brzmi dobrze, dzięki!