Strona 3 z 3

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 04 lip 2018, 8:19
autor: Nex@pl
Nie powiedziałbym, że tragedia. Kwestia odpowiedniego wystrojenia, wiadomo, że nie bedzie to jezdzic jak na sprawnym wtrysku czy EFI.

Jesli zalozylbys EFI to wtedy potrzebna lpg typu sekwencja raczej

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 04 lip 2018, 15:00
autor: tatarak
Zwykła na śrubkę .

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 09 lip 2018, 20:47
autor: Mike-L
Widzę że tatarak promuje to EFI na wielu wątkach ;)

To spytam w takim razie, czy jest opcja zamontowania EFI na silniku z gaźnikiem? Do tej pory wszystkie rozmowy jakie widziałem dotyczyły aut z k-jetem

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 10 lip 2018, 20:53
autor: kazios
Wszystko się da, tylko w tym przypadku trzeba wymienić pół silnika ;) przede wszystkim głowicę bo przecież trzeba gdzieś zamontować wtryskiwacze

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 11 lip 2018, 14:43
autor: Nex@pl
wtryskiwacze zawsze moga byc w kolektorze :) tylko wysterowanie tego...

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 12 lip 2018, 6:54
autor: Mike-L
no to nawet dla mnie brzmi jak za dużo kombinacji :)

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 22 wrz 2018, 19:31
autor: tatarak
Panowie ja się już wyleczyłem z EFI w przypadku beczki to porażka,układ paliwowy na skutek gwałtownie otwieranych wtryskiwaczy wpada w taki rezonans że nie wytrzymałem i wróciłem do oryginału.Siedząc w aucie dudni pod spodem tak jak by coś waliło przy silniku lub urwała sie jakaś poduszka.