Strona 3 z 5

Re: M102 po odnowieniu

: 21 cze 2017, 20:36
autor: maciekpiti
Ja piaskuje w całości przed rozbiórka

Re: M102 po odnowieniu

: 21 cze 2017, 21:33
autor: tatarak
Tak jest dużo łatwiej tylko efekt końcowy mniej efektowny a alu po piaskowaniu wygląda jak tarka,łby śrub i inne elementy stalowe oddane po piaskowaniu do ocynku są brzydkie bo ciągle chropowate.Ale jeśli po takim piaskowaniu drobnym przesianym piachem ponownie wyszkiełkujemy aluminium to zaczyna ono wyglądać naprawdę zacnie tylko potrzeba na to dużo czasu a jak wiadomo" czas to pieniądz".

Re: M102 po odnowieniu

: 21 cze 2017, 22:43
autor: maciekpiti
Aluminium zawsze daje do szkielkowanie. Piaskuje tylko blok ale przed rozkręceniem bo wiesz co by było w środku.

Re: M102 po odnowieniu

: 24 cze 2017, 7:18
autor: LohrSith
Oskar-123 pisze:Uszczelniacze zmienisz bez sciagania glowicy
Trzeba mieć czas i narzędzia do tego...wolalbym aby ktos mi to zrobil...

Re: M102 po odnowieniu

: 26 cze 2017, 16:15
autor: Michał
Witam Chciałbym się dowiedzieć o dane serwisowe do silnika m102 czyli siły dokrecania wału, korbowodów. głowicy i jaki powinien być luz na pierścieniach według fabryki oraz luz osiowy wału .

Re: M102 po odnowieniu

: 30 cze 2017, 16:48
autor: tatarak
Głowica- opis na opakowaniu uszczelki.Korby 30Nm + 90-100 stopni,główne 90Nm. Luz pierścieni 0,2-0,3mm,przy ich wymianie na nowe zawsze honujemy cylindry inaczej się nie dotrą tylko wypolerują i dupa.

Re: M102 po odnowieniu

: 03 lip 2017, 11:48
autor: tatarak
Prace przy V8 trwają a ceny części powalają.Czekam jeszcze na koła rozrządu,łańcuchy aby najpierw założyć dekle rozrządu a dopiero potem założyć głowice i na końcu zamknąć dół silników.
Zdjęcie0256.jpg
Zdjęcie0256.jpg (148.66 KiB) Przejrzano 1703 razy
Zdjęcie0257.jpg
Zdjęcie0257.jpg (150 KiB) Przejrzano 1703 razy
Zdjęcie0258.jpg
Zdjęcie0258.jpg (136.08 KiB) Przejrzano 1703 razy
Zdjęcie0255.jpg
Zdjęcie0255.jpg (146.99 KiB) Przejrzano 1703 razy
Zdjęcie0259.jpg
Zdjęcie0259.jpg (110.26 KiB) Przejrzano 1703 razy

Re: M102 po odnowieniu

: 17 lip 2017, 16:29
autor: tatarak
450 skończona do 350 brakuje mi tylko panewek na korby a kupić je jest strasznie ciężko(ASO-2500zł)Ale nie poddaję się pomimo kosztów.
Poszedłem dalej i kupiłem jeszcze jeden silnik M116 350 po fabrycznym remoncie ale i ten wymaga rozebrania ale za to osprzęt wtryskowy dziewiczy,silnik suchy jak pieprz,skrzynia jak nówka ogólnie mega dobry zakup.
Zdjęcie0263.jpg
Zdjęcie0263.jpg (121.42 KiB) Przejrzano 1622 razy
Zdjęcie0264.jpg
Zdjęcie0264.jpg (132.16 KiB) Przejrzano 1622 razy
Zdjęcie0265.jpg
Zdjęcie0265.jpg (123.19 KiB) Przejrzano 1622 razy

Re: M102 po odnowieniu

: 17 lip 2017, 21:11
autor: maciekpiti
U mnie jeszcze jeden lezy do oddania

Re: M102 po odnowieniu

: 07 cze 2018, 23:37
autor: jurek-mik
Pięknie wyglądają te silniki .Czeka mnie remont mojego 2,4 diesla z w123.