Strona 20 z 34

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 09 sty 2016, 15:58
autor: Kowal_80
kurcze,faktycznie różnica znaczna. też się chyba pokusze dać na poszycia drzwi od środka. tam tylko STP dawałeś? tapicerki drzwi to raczej odpuszcze. bo właśnie boje się,że będą odpychały te maty.

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 13 sty 2016, 8:28
autor: Wojtek
wewnątrz tylko STP.

A tymczasem po paru godzinach walki... :)

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 15 sty 2016, 20:12
autor: Wojtek
Wymieniłem gąbkę pod tapicerką boczka na GMS-012 o grubości 3mm, tamta poprzednia jednak za gruba była :) zrobiłem też kolejne drzwi ;)

Obrazek

Nie zrobiłem zdjęcia jednego, ale wnętrze również jest wygłuszone, matą STP silver.

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 23 sty 2016, 15:21
autor: Wojtek
wczoraj felgi trafiły do Authentic Cars na prostowanie, lakierowanie i polerowanie :) Mam nadzieję, że na wiosnę auto będzie już w pełni gotowe :)

A tymczasem, aby zakończyć temat drzwi...

lewe przód:
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek

Lewe tył
Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Obrazek Obrazek

Następna w kolejności podłoga i ściana grodziowa... później bagażnik i maska

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 28 sty 2016, 6:48
autor: Wojtek
Obrazek
Tylko ciiii... i tak gdzieś za miesiąc dopiero wejdą do auta

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 03 lut 2016, 6:22
autor: Wojtek
No to czas na relację z najgorszej części wygłuszania: podłogi i ściany grodziowej. Parę dni roboty, mam nadzieję, że efekt będzie co najmniej zadowalający :) Jaki jest powód tak szeroko zakrojonych działań? Podczas remontu blacharskiego fabryczne wygłuszenia zostały zniszczone i w aucie było po prostu głośno! Jaką technologią robiłem? Tą samą, co drzwi, czyli maty butylowe a na to gąbka. Z tyłu były to maty STP silver, z przodu maty Dynamat extreme. Na to gdzie się dało poszła gąbka GMS01, a gdzie było za ciasno gąbka GMS12. Dlaczego różne maty z przodu i z tyłu? Ponieważ przód przenosi więcej dźwięków dostał lepszą matę niż tył. Jakbym miał porównać te dwa produkty, to Dynamat jest bardziej miękki i łatwiej się przykleja, natomiast STP łatwiej się tnie, do tego ma naniesioną siatkę co około 5 cm, co zdecydowanie ułatwia uzyskanie prostych linii cięcia.

No to po kolei, najpierw maty:
Strona prawa

Obrazek Obrazek Obrazek

Strona lewa (widać ile wygłuszenia zostało po remoncie ;)
Obrazek Obrazek

Na to poszły gąbki:
Strona prawa
Obrazek Obrazek Obrazek

Strona lewa
Obrazek Obrazek

Tak wyszła całość
Obrazek

A tak prawie na gotowo (tapicerki przed wyczyszczeniem)
Obrazek

Co dalej z autem? W sobotę jedzie do czyszczenieauta.pl na korektę lakieru :)

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 03 lut 2016, 7:10
autor: Kowal_80
oj masz Ty Wojtku podejście do auta.

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 03 lut 2016, 7:46
autor: Wojtek
Odpręża mnie grzebanie przy aucie :)

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 03 lut 2016, 10:06
autor: Oskar-123
Jeszcze troche cudow napchasz w to auto i nie bedziesz musial nizszych sprezyn zakladac, swietna robota, pozdrawiam

A nie chcial bys sie przy mojej proche odprezyc? hahaha zartuje

Re: from zero to... hero? W123 280E

: 06 lut 2016, 20:12
autor: Wojtek
Obrazek

No to auto odstawione do czyszczenieauta.pl na korektę lakieru i nałożenie powłoki co by się go łatwiej czyściło w sezonie :)