Strona 2 z 6

Re: GWINTY CZY AIR?

: 09 cze 2015, 14:26
autor: kriss.no
Powiem,napiszę, wygląda świetnie,lampy z grillem czarne,żółta folia,lekko obniżony,zrobiony ze "smaczkiem" pełny KULTUR
Pozdrawiam

Re: GWINTY CZY AIR?

: 09 cze 2015, 16:34
autor: garbiel666
dziękuje :) bardzo mi miło ! :)

Re: GWINTY CZY AIR?

: 29 paź 2015, 14:26
autor: grzesiek-mr
Kolego - elegancko to wyszło. Wysłałem PW, bo po tablicach widzę, że to samo miasto.

Re: GWINTY CZY AIR?

: 24 sty 2016, 15:51
autor: Kowal_80
odkopie temat. może uda się go rozwinąć. bo widze,że już kilka osób interesuje się glebą,mniejszą czy większą.
jak kupywałem swoją beczke to stała tak:
ObrazekObrazek
wygląd fajny ale jezdzić się na tym nie dało. zgodnie z tym co mówił sprzedawca,sprężyny to obniżone Eibachy ale z fabrycznym amorkiem. tworzyło to komfort wozu drabiniastego.
obecnie mam je wyjęte. założone są nowe ori amorki i nowe ori sprężyny chlaśnięte o 1,5 zwoja. opiniowałem u kilku osób,które tak obniżały,że przy takim rozwiązaniu nie straci to na komforcie jazdy,nie zniszczy zawieszenia i delikatnie obniży. jak to będzie naprawde to przekonam się jak już skoncze auto i wyjade na drogi. jeżeli jednak nie będzie mnie to zadowalało to narazie zakopałem na dnie garażu owe eibachy i może kiedyś bym je wprowadził w życie. jednak nurtuje mnie jak dobrać do nich amorki żeby jakoś to współgrało. wiadomo,że komfort beczki pójdzie w niepamięć. ale żeby nie skakała jak jebnięta.
eibachy są w znakomitym stanie. spisałem z nich numery i napisałem meila do eibach polska ale niestety bez odzewu. więc na ich doradztwo nie mam co liczyć. chodziło mi czy są to springi dedykowane napewno do beczki i jaki powinien być amor. na ebayu znalazłem z w124 o bardzo zbliżonym nr więc przyjmuje,że moje są od 123. ale jak się dobiera amorki? ma ktoś jakąś wiedze na ten temat? podejrzewam,ze do beczki takie amory nie istnieją a jeżeli to kosztują beczke pieniędzy. więc może od innego auta są podchadziaszcze. Kolega wyżej włożył z jakiej alfy. często ludzie ratują się takimi rozwiązaniami. i jest to myśle dobry trop. ale mimo wszystko potrzebna jest jakaś wiedza jak to dobrać długościami,skokami czy czym tam jeszcze. bawił się ktoś w taką matematyke?
poniżej porównanie eibachów z nowymi ori springami
Obrazek
niestety fotka "obcięła" 1 zwój ori sprężyny i nie widać dokładnie całego kontrastu

Re: GWINTY CZY AIR?

: 24 sty 2016, 17:44
autor: Oskar-123
Przy takich niedużych zabiegach nie ma potrzeby zmieniac amorow, przeciez nie bedziesz jezdzil tym autem w off-roadach i nie bedziesz wykozystywac 100proc zakresu tego amora, a amora i tak nie rozwalisz przy dobiciu bo balwanki zatrzymaja wahacz

Re: GWINTY CZY AIR?

: 24 sty 2016, 18:56
autor: Kowal_80
przyznam,że troche nie zrozumiałem Twojej odp.
jakie nieduże zabiegi? te sprężyny obniżają bardzo dużo. na sreyjnym amorku,mimo iż w idealnym stanie,skakało tragicznie. a i jak w dół "spadało" to huk straszny. tu bez wątpienia musi być specjalny amor. bo rozumiem,że pisałeś o springach eibacha,nie ori ciętych?

Re: GWINTY CZY AIR?

: 24 sty 2016, 20:00
autor: mihau83
Podaj te numery eibacha. Może były zle dobrane do silnika czyli do wagi auta?
Mialem kiedys Golfa V i kupiłem spreżyny Eibach obniżające od słabszego silnika tak aby zszedł nieco niżej. Mój Golf skakał że się tragicznie jezdziło. Natomiast znajomy kupił tez spręzyny Eibach ale dopasowane pod auto i jezdziło się super.

Re: GWINTY CZY AIR?

: 24 sty 2016, 20:28
autor: Kowal_80
a masz gdzie to sprawdzić?
oto nr :
EEW 250 4001
EEW 251 002

Re: GWINTY CZY AIR?

: 24 sty 2016, 20:40
autor: mihau83
I nic nie ustaliłem. Musisz czekać na odpowiedz od firmy Eibach

Re: GWINTY CZY AIR?

: 25 sty 2016, 8:26
autor: Kowal_80
podejżewam,że taka raczej nie nadejdzie