Strona 2 z 3

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 28 cze 2018, 9:00
autor: Mike-L
A co gdybym chciał do silnika z gaźnikiem wstawić głowicę od silnika z wtryskiem?
Da radę to się zmontować?
będą pasować do siebie otwory montażowe i kanały wodne i olejowe?
Czy w tym przypadku również można liczyć ja wzrost mocy?

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 29 cze 2018, 5:59
autor: tatarak
Nie kombinuj,zrób silnik wstaw EFI i ciesz się z jazdy.Silnik spięty z ASB włożysz bez problemu do swojego auta pod warunkiem że bedziesz miał wszystkie niezbędne części.

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 30 cze 2018, 5:55
autor: Mike-L
Co oznacza skrót EFI?

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 30 cze 2018, 14:26
autor: Pronar 82A
EFI - Electronic Fuel Injection.

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 01 lip 2018, 6:38
autor: Mike-L
Dzięki za to EFI. :)

Powodem dla którego założyłem ten temat jest instalacja LPG na gaźniku, którą chciałbym zachować.

Wiem co powiecie, ale ja chcę atutem jeździć częściej niż raz na miesiąc na rynek i z powrotem ;)
A ok 15l/100km trochę mnie odstrasza.

Z gaźnikiem LPG działa całkiem nieźle, a jak to wygląda z K-Jetem, to chyba wielu tutaj wie.

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 01 lip 2018, 8:48
autor: tatarak
Gaźnik to tragedia przy tym silniku,Instalacja gazowa działa dobrze bo nie ma problemu zacierania się iglicy rozdzielacza jak przy k-jet.Odebrałem auto po zmianie na EFI i do v8 tez wstawiam ten układ bo działa wyśmienicie ,znika problem tych zwariowanych obrotów po rozruchu zimnego silnika,silnik chodzi stabilniej i ciszej po wywaleniu tych wszystkich rurek i rureczek,auto idzie jak wściekłe a spalanie jest niższe więc po co komu LPG.

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 01 lip 2018, 13:41
autor: Tomek
Też mam przerobioną 230CE na elektroniczny wtrysk.
Niewątpliwym plusem EFI jest to, że bez problemu po wywaleniu k-jeta możesz założyć gaz bez obaw.
Co do spalania to jest delikatnie niższe (jeśli nie takie samo) w moim przypadku natomiast jest duża różnica w rozkładzie momentu obrotowego - równa krecha od 2200 obr/min do samego końca zakresu obrotowego. Auto hamowałem na podwoziówce w swojej uczelni z zakresem błędu 0,1% więc wyszły miarodajne wyniki. Moc praktycznie taka sama, ale jak wspomniałem - kreska momentu świetna :)
No i koniec problemów z odpalaniem czy to na rozgrzanym silniku czy to na zimnym itd.

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 02 lip 2018, 10:28
autor: Pronar 82A
Pytanie do Tomka,na jakich częściach przerabiałeś na EFI i czy sam robiłeś czy zlecałeś?

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 03 lip 2018, 22:47
autor: kazios
Tu możesz kupić cały komplet lub zlecić też montaż plus niezbędne wystrojenie

https://kjetkillers.pl/pl/i/FAQ-najczes ... Killerow/1

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

: 04 lip 2018, 6:46
autor: Luszi
tatarak pisze:Gaźnik to tragedia przy tym silniku
Mógłbyś rozwinąć?