Strona 2 z 3
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 28 cze 2018, 9:00
autor: Mike-L
A co gdybym chciał do silnika z gaźnikiem wstawić głowicę od silnika z wtryskiem?
Da radę to się zmontować?
będą pasować do siebie otwory montażowe i kanały wodne i olejowe?
Czy w tym przypadku również można liczyć ja wzrost mocy?
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 29 cze 2018, 5:59
autor: tatarak
Nie kombinuj,zrób silnik wstaw EFI i ciesz się z jazdy.Silnik spięty z ASB włożysz bez problemu do swojego auta pod warunkiem że bedziesz miał wszystkie niezbędne części.
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 30 cze 2018, 5:55
autor: Mike-L
Co oznacza skrót EFI?
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 30 cze 2018, 14:26
autor: Pronar 82A
EFI - Electronic Fuel Injection.
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 01 lip 2018, 6:38
autor: Mike-L
Dzięki za to EFI.
Powodem dla którego założyłem ten temat jest instalacja LPG na gaźniku, którą chciałbym zachować.
Wiem co powiecie, ale ja chcę atutem jeździć częściej niż raz na miesiąc na rynek i z powrotem
A ok 15l/100km trochę mnie odstrasza.
Z gaźnikiem LPG działa całkiem nieźle, a jak to wygląda z K-Jetem, to chyba wielu tutaj wie.
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 01 lip 2018, 8:48
autor: tatarak
Gaźnik to tragedia przy tym silniku,Instalacja gazowa działa dobrze bo nie ma problemu zacierania się iglicy rozdzielacza jak przy k-jet.Odebrałem auto po zmianie na EFI i do v8 tez wstawiam ten układ bo działa wyśmienicie ,znika problem tych zwariowanych obrotów po rozruchu zimnego silnika,silnik chodzi stabilniej i ciszej po wywaleniu tych wszystkich rurek i rureczek,auto idzie jak wściekłe a spalanie jest niższe więc po co komu LPG.
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 01 lip 2018, 13:41
autor: Tomek
Też mam przerobioną 230CE na elektroniczny wtrysk.
Niewątpliwym plusem EFI jest to, że bez problemu po wywaleniu k-jeta możesz założyć gaz bez obaw.
Co do spalania to jest delikatnie niższe (jeśli nie takie samo) w moim przypadku natomiast jest duża różnica w rozkładzie momentu obrotowego - równa krecha od 2200 obr/min do samego końca zakresu obrotowego. Auto hamowałem na podwoziówce w swojej uczelni z zakresem błędu 0,1% więc wyszły miarodajne wyniki. Moc praktycznie taka sama, ale jak wspomniałem - kreska momentu świetna
No i koniec problemów z odpalaniem czy to na rozgrzanym silniku czy to na zimnym itd.
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 02 lip 2018, 10:28
autor: Pronar 82A
Pytanie do Tomka,na jakich częściach przerabiałeś na EFI i czy sam robiłeś czy zlecałeś?
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 03 lip 2018, 22:47
autor: kazios
Tu możesz kupić cały komplet lub zlecić też montaż plus niezbędne wystrojenie
https://kjetkillers.pl/pl/i/FAQ-najczes ... Killerow/1
Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)
: 04 lip 2018, 6:46
autor: Luszi
tatarak pisze:Gaźnik to tragedia przy tym silniku
Mógłbyś rozwinąć?