Strona 2 z 5
Re: M102 po odnowieniu
: 15 cze 2017, 10:15
autor: tatarak
Ja wymieniam wszystkie stare elementy zostają tylko panewki główne które wyglądają jak nowe a na cylindrach przy braku progu luzy na zamkach pierścieni są w dziesiątkach.Stare silniki były luźno pasowane i spasowanie z za małym luzem jeszcze bez honowania skutkuje wypolerowaniem pierścieni i klops. Dziękuję za pochwałę ale nie tylko ja mam ręce ciągle umazane Ty też nie próżnujesz i masz mądrą głowę.
Re: M102 po odnowieniu
: 15 cze 2017, 12:50
autor: LohrSith
szkoda, ze to tak daleko. Bo w końcu dałbym komuś moją głowicę do wymiany uszczelniaczy a tak to wole dolewać olej
Re: M102 po odnowieniu
: 19 cze 2017, 23:06
autor: Oskar-123
Uszczelniacze zmienisz bez sciagania glowicy
Re: M102 po odnowieniu
: 19 cze 2017, 23:14
autor: wicia83
Ile w przybliżeniu kosztuje doprowadzenie M102 do takiego stanu jak na zdjęciach?
Re: M102 po odnowieniu
: 20 cze 2017, 0:22
autor: Cyryl
tatarak pisze:3000zł z vat 8% to koszt odnowienia z materiałami.Wyjęcie ,włożenie i odpalenie w aucie wraz z regulacjami nie wliczone w koszt.
Re: M102 po odnowieniu
: 20 cze 2017, 16:35
autor: tatarak
Re: M102 po odnowieniu
: 20 cze 2017, 16:41
autor: maciekpiti
Akryl ?
Re: M102 po odnowieniu
: 20 cze 2017, 20:06
autor: tatarak
Żaden akryl,to emalia stosowana w stoczni.Bardzo dobrze sprawdza się w praktyce,po pełnym utwardzeniu nie ma takiego blasku i jest bardzo odporna
Re: M102 po odnowieniu
: 20 cze 2017, 20:51
autor: maciekpiti
Jak to się utrzymuję? Ja zawsze maluje akrylem tylko że mam do niego dość ciekawy podkład. 6 lat temu pomalowałem tak pierwszy silnik jak jeszcze byłem na studiach i koleś śmiga do dziś. Użytkuje lato, zima w Warszawie,nie ma innego samochodu tak jak ja. Ocynki mu zmatowiały trochę ale reszta ok.
Re: M102 po odnowieniu
: 21 cze 2017, 8:44
autor: tatarak
Blok nie był malowany z podkładem a farba trzyma się doskonale i co najważniejsze jest odporna chyba na wszystko.Ale żeby go wypiaskować musiałem przykręcić do niego miskę, karter przedni,pozatykać wszystkie otwory i dorobić przykrywki na górną część silnika .