no świat jest jednak mały..
Co do beczki:
Złe info jest takie, że ten mój 300D niestety idzie na złom (przynajmniej blok) - stała woda i zarosło.
Ale to nic. W beczce już się zakochałem. Odkryłem też dlaczego jest mułem - ma założony most od 300D (w miarę cichy! tu się cieszę). Egzotyczne połączenie - 200D z mostem 3,46. Przeszczepiłem już trochę rzeczy z mojego starego, poprawiam różne niechlujne szczegóły których nie ogarnął poprzedni właściciel. No i włożyłem kaseciaka z naszej 300D - półka nad tunelem jest idealna na kasety!
case no. 1:
W związku z tym poszukuję zdrowego silnika 300D - może ktoś z Was ma? Ten 200D co jest teraz jest w bardzo ładnym stanie, cicho i kulturalnie chodzi, ładnie klekocze. Oleju nie ubywa. Jakby ktoś szukał 200D to po swapie chętnie sprzedam/zamienię.
case no. 2:
Przełożyłem prędkościomierz z 300D - licznik kilometrów działa idealnie (porównane z google maps), ale prędkościomierz zawyża o 10%. Czyli:
licznik 60km/h = GPS 54 km/h
licznik 100 = GPS 90
licznik 120 - GPS 108
itp.
To jednak nieco za duża różnica, szczególnie przy wyższych prędkościach. Ktoś ma doświadczenie w ogarnięciu tego?
pozdrawiam!