Strona 1 z 1
silnik
: 10 sty 2015, 0:31
autor: LohrSith
Prawdopodobnie zajechal sie silnik w mojej coupejce 2,3/:P
Cisnienie oleju w 2 dni spadlo z 3 na wolnych obrotach do 1,5. Nie podoba mi sie to. Na dodatek w silniku brakowalo 2 litrow oleju. Pewnie uszczelniacze juz szlag trafil. Od wakacji sie do nich dobieralem...Jutro wymienie olej i zobacze, bo moze byc jeszcze benzyna w oleju, co bym wolal...
Re: NO TO WYDATEK
: 11 sty 2015, 9:50
autor: LohrSith
lol, po rozgrzaniu sie silnika cisnienie wrocilo na 3 ... no to co jest do cholery
Re: Odp: NO TO WYDATEK
: 11 sty 2015, 11:37
autor: Tytan
A zmieniales olej? Moze poprzed j wlasciciel wlal jakiegos moto doktora na uszczelnienie silnika.
Re: NO TO WYDATEK
: 11 sty 2015, 15:58
autor: king
Dziwne, bo 3 na rozgrzanym silniku do ok. 80 - 90 st. na luzie również nie powinien wskazywać , wg. mojego stanu wiedzy powinno to być od 1.8 do 2.2 .U mnie początkowo również wskazywał 3 , okazało się że obroty były za wysokie.
Re: NO TO WYDATEK
: 11 sty 2015, 22:42
autor: LohrSith
tak, ja zalewalem olej. tez mi sie wydaje ze jak sie rozgrzeje to zwieksza obroty i wali benzyna z rury.
Re: NO TO WYDATEK
: 13 sty 2015, 9:54
autor: LohrSith
Chyba dajcie mi namiary na jakiegos fachowca z Dolnego Ślaska, bo bede tak jezdzil az sie rozleci
Re: NO TO WYDATEK
: 22 sty 2015, 21:46
autor: LohrSith
Silnik ma cisnienie teraz 2 a na 3 wchodzi tylko na wysokich obrotach. I auto na dodatek strasznie ciezko zaczelo odpalac jak jest nagrzane. Zimne pali na dotyk. ale Zimne chodzi nierownomiernie. Ehh stal 3 miechy u lakiernika i teraz takie cuda...zauwazylem jeszcze, ze po odpaleniu jest 3 jak dodasz gazu i puscisz spada na 2. I pozniej powoli rosnie jak ostro depniesz na gaz. A powinno szybko. Co dziwniejsze ponizej 2 nie spada nawet po rozgrzaniu. Chyba bede musial zajrzec w panewki.
Re: silnik
: 27 sty 2015, 10:12
autor: LohrSith
Dobra. Problem z cisnieniem oleju opanowany. Po wymianie oleju i filtra trzyma na 3
...uf a juz bylem spocony.