Zawieszenie sedan

Moderator: Tomek

maciekpiti
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D

Zawieszenie sedan

Post autor: maciekpiti »

Może to trochę głupie co tu napiszę, ale w sumie po to jest forum. W temacie zawieszenia samochodowego jestem kompletnym laikiem. Przed pomalowaniem mojej beczki którą aktualnie remontuję chciałbym wymienić całe zawieszenie przód i tył. Mówiąc całe mam na myśli elementy które się normalnie zużywają przy eksploatacji i się je wymienia. Teraz moje pytanie. Mógłby mi to ktoś w miarę przystępny sposób wytłumaczyć co z czym i dla czego ?
Serdecznie pozdrawiam i życzę wesołych świąt:)
dzwiedziu
Beczuszkarz
Beczuszkarz
Posiadany model W123: 200 `81

Re: Zawieszenie sedan

Post autor: dzwiedziu »

Wg mnie po co wymieniać coś co jest ok. Ja skończyśz malowanie pojedź na stacje diagnostyczną i niech Ci sprawdzą zawieszenie na szarpakach, powiedzą Ci co masz do wymiany a jak będziesz chciał to i pod auto Cię wpuszczą i pokażą co i jak.
w123 sedan 200 `81
Wojtek
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posiadany model W123: 280E

Post autor: Wojtek »

skoro i tak malujesz i remontujesz to ja bym zapobiegawczo (chociaż raczej i tak są do wymiany) wymienił gumy stabilizatora (przednie są w komorze za silnikiem, tylne przy podłużnicach). Resztę jak kolega wyżej napisał lepiej po remoncie sprawdzić co i jak na szarpakach.
maciekpiti
Beczkomistrz
Beczkomistrz

kwestia jest taka że będę miał gołą budę. Bez żadnej śrubki, bez zawieszenia. Dla tego stwierdziłem że jak już będę rozbierał to lepiej wymieć od razu, przy montażu będzie łatwiej. Niż później drugi raz.
dzwiedziu
Beczuszkarz
Beczuszkarz
Posiadany model W123: 200 `81

Post autor: dzwiedziu »