Przekaźnik pompy paliwa 230CE
: 31 sty 2024, 23:17
Witam wszystkich,
Moje autko od kąd go kupiłem miało dołożony przekaźnik który sterował zasilaniem pompy paliwa.
Jako że ostatnio wymieniałem pompę, filtr, przewody mam w planie wywalić ten dołożony przekaźnik.
W orginalnym przekaźniku poprawiłem luty na płytce sterującej i sprawdziłem cewki, wylutowane na krótko cewki działają prawidłowo jednak po wlutowaniu i podaniu napięcia cewka która steruje obwodem wyjścia prądu na pompę paliwa ( styk nr. 87 ) po kilku sekundach rozwiera styk.
W necie znalazłem krótką informację że jest to sekundowe nabicie ciśnienia a zasilanie samej pompy odbywa się w inny sposób.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje jakie macie na ten temat.
numery pinów na przekaźniku to:
rząd od strony błotnika
31 - masa
15 - +12V po stacyjce
87 - wyjście na pompe paliwa
87s
KL
V
Od ostrony wewnętrznej
50 -
TD
30 - +12 stałe
Moje autko od kąd go kupiłem miało dołożony przekaźnik który sterował zasilaniem pompy paliwa.
Jako że ostatnio wymieniałem pompę, filtr, przewody mam w planie wywalić ten dołożony przekaźnik.
W orginalnym przekaźniku poprawiłem luty na płytce sterującej i sprawdziłem cewki, wylutowane na krótko cewki działają prawidłowo jednak po wlutowaniu i podaniu napięcia cewka która steruje obwodem wyjścia prądu na pompę paliwa ( styk nr. 87 ) po kilku sekundach rozwiera styk.
W necie znalazłem krótką informację że jest to sekundowe nabicie ciśnienia a zasilanie samej pompy odbywa się w inny sposób.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje jakie macie na ten temat.
numery pinów na przekaźniku to:
rząd od strony błotnika
31 - masa
15 - +12V po stacyjce
87 - wyjście na pompe paliwa
87s
KL
V
Od ostrony wewnętrznej
50 -
TD
30 - +12 stałe