Stuki w silniku
Moderator: Tomek
Stuki w silniku
Witam, mam problem z motorem m110 czyli 2.8. Był rozebrany i wymyty w celu weryfikacji. Generalnie robiona była tylko głowica, dół był ok. Po złożeniu coś stuka jakby w okolicach 4 i 5 zaworu. Luzy ustawione. Pomóżcie....gdzie szukać problemu ???
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Stuki w silniku
a przed robotą też ci stukało ?
Re: Stuki w silniku
Nie pamiętam bo ostatnio był palony z 3 lata temu. Teraz rozebrany, wymyty i złożony od zera. Głowica zrobiona, luzy ustawione. Rozrząd z przodu więc raczej odpada. Zostaje dół i panewki, może coś źle, złożone. K.jet i regulator wyslany do regeneracji. Zastanawia mnie jeszcze spalanie stukowe może tu leży problem, ale żeby tylko na 2 lub 3 tłokach???
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Stuki w silniku
to nie ten typ. to nie trabant żeby nagle Ci padła panewka. Jaki luz ustawiony ?
Re: Stuki w silniku
No właśnie, dlatego nie wiem gdzie szukać problemu
O ile dobrze pamiętam jak sprawdzał to 0,10 ssace i 0,20 wydechowe.
O ile dobrze pamiętam jak sprawdzał to 0,10 ssace i 0,20 wydechowe.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Stuki w silniku
To pędź do tego kto robił Ci remont
Re: Stuki w silniku
No właśnie chodzi o to , że sam nie wie gdzie może być problem. Niby prosty silnik, a jednak coś jest nie tak. Ma jeszcze zobaczyć dwóch innych mechaników, może coś doradzą. Już nie mam siły do tego auta.
Re: Stuki w silniku
Pęknięta sprężyna trzymająca popychacz, pozamieniane miejscami popychacze i podkładki , wyrobione ślizgi popychaczy lub wgłębienia w płytkach, krzywy zawór . więcej z fusów nie wywróżę.