Pewnie wielu ta strona jest dobrze znana, ale nie spotkałej wzmianki na forum więc pomyślałem, że dobrze by ją dodać.
https://teilesuche.mercedes-benz-classic.com
Dzięki tej stronie można zobaczyć czy dana część jest dostępna w niemieckim serwisie Mercedesa (co do serwisu w Polsce to nie mam doświadczenia) i co najważniejsze podają cenę.
Dla ciekawości sprawdziłem dostepność i cenę zaślepkek kokpitu.
Dostępne tylko:
KAPPE A12398800356086 olive 3,38 EUR
KAPPE A12398800358336 creme 3,38 EUR
KAPPE A12398800353076 siena 3,38 EUR
KAPPE A12398800355076 blau 3,38 EUR
Pewien Pan z Tarnowskich Gór oferuje je za 55 PLN:)
Strona teilesuche mercedes benz classic
Moderator: Tomek
Re: Strona teilesuche mercedes benz classic
Czy ktoś miał okazję porównać te ceny z cenami części oferowanymi przez polskie ASO?. Wiadomo, że na cenę wpływa kurs euro, stawka vatu oraz poziom rabatów. Teoretycznie te z Niemiec powinny być tańsze z uwagi na niższy vat. Z tego co mi wiadomo max rabat w Niemczech to 15%. A może ktoś wie w którym kraju oferowane są najtaniej oryginalne części. Szykują mi się spore wydatki. Muszę kupić uszczelki do coupe i szukam alternatyw.
-
- Beczkofan
- Posiadany model W123: sedan
juz kilka lat temu mialem okazje przekonac sie o roznicy, w ASO w Szczecinie za modul wentylatorow do w202 krzykneli mi jakies 900zl, w eggessin w ASO w niemczech ta sama czesc z rabatem na wstepie i diagnoza za 15 euro modul kosztowal chyba 110 euro, wiec wyszla prawie polowa ceny samej czesci w polskim ASO... na pewno nie aplikuje sie to do wszystkich rzeczy ale...
Jak by co to udało mi się znależć dojście do serwisu w Niemczech gdzie dają 10% procent rabatu. Gdyby ktoś był zainteresowany to proszę info na priv.
Tylna listwa pod lampę z chromem w Niemczech kosztuje 550 PLN a u Wróbla prawie 800. Poza tym prawie wszystkim w Polsce u Wróbla zabrali rabaty . Ja do tej pory miałem 15%, na większe rzeczy 20% a teraz zostało mi 12%.
Ps. Pan z Tarnowskich Gór to stary naciągacz.