Zbieranie się wody przy tylnej szybie
Moderator: Tomek
-
- Beczkolak
- Posiadany model W123: beczka
Zbieranie się wody przy tylnej szybie
Witam
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem beczki. Jest to mój pierwszy egzemplarz beczki , jak i tak wiekowego auta, dlatego nie mam doświadczenia, porównania.
Dzisiaj pierwszy raz wystawiłem ją na deszcz żeby sprawdzić z ciekawości szczelność i zauważyłem że woda zbiera się przy tylnej szybie od strony kierowcy.
Bagażnik mam bez tapicerki -golutki- cały w bitexie, myślę że ktoś miał problem ze szczelnością i usunął wszelkie elementy z bagażnika od zapasu po dywaniki.
Od czego zacząć? uszczelka szyby tylnej, bagażnika?Zamienniki nowe, czy używko org,bo w aso pewnie cena kosmos.
https://www.youtube.com/watch?v=jeVKfo0Xdbg
Film obrazujący w którym miejscu zbiera się najwięcej wody (strona pasażera względnie, od strony kierowcy jest problem)
https://www.youtube.com/watch?v=pf_P0HFmkSk
Jestem świeżo upieczonym posiadaczem beczki. Jest to mój pierwszy egzemplarz beczki , jak i tak wiekowego auta, dlatego nie mam doświadczenia, porównania.
Dzisiaj pierwszy raz wystawiłem ją na deszcz żeby sprawdzić z ciekawości szczelność i zauważyłem że woda zbiera się przy tylnej szybie od strony kierowcy.
Bagażnik mam bez tapicerki -golutki- cały w bitexie, myślę że ktoś miał problem ze szczelnością i usunął wszelkie elementy z bagażnika od zapasu po dywaniki.
Od czego zacząć? uszczelka szyby tylnej, bagażnika?Zamienniki nowe, czy używko org,bo w aso pewnie cena kosmos.
https://www.youtube.com/watch?v=jeVKfo0Xdbg
Film obrazujący w którym miejscu zbiera się najwięcej wody (strona pasażera względnie, od strony kierowcy jest problem)
https://www.youtube.com/watch?v=pf_P0HFmkSk
Re: Zbieranie się wody przy tylnej szybie
wyciek poprzez starą źle przylegającą lub zle założoną uszczelkę tylnej szyby - standard.
Jesli to coupe to zamienników nie ma.
Jesli to coupe to zamienników nie ma.
-
- Beczkomistrz
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D