Czy to jest "beczka" ?

Jeśli odbudowujesz swojego Mercedesa, zapraszam, podziel się z innymi relacją z naprawy. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że czasami własnoręczne zmaganie się z rdzą, cieknącymi silnikami i lakierem jest dalekie od sztuki prezentowanej przez wytrawnych specjalistów i dlatego, zachęcamy tych co znają się na odbudowie do udzielania przyjacielskich rad i porad. Efekty nawet amatorskich zmagań jest czasami całkiem przyzwoity i niejednego już zaskoczył.

Moderator: Tomek

Churchill
Beczkolak
Beczkolak

Czy to jest "beczka" ?

Post autor: Churchill »

Cześć wszystkim. Jestem nowy na forum. Zaznaczam, że jestem laikiem, a samochód znalazł się w moim posiadaniu troszkę przypadkowo.

Nawiązując do tematu proszę o wyjaśnienie - czy ten model to beczka? Z wyglądu na pierwszy rzut oka tak ale wyczytałem w Internecie że ten model był produkowany do 86roku, a moje auto wg dowodu rejestracyjnego jest z 1989r.
Model 200-320TE [T124] diesel 2.0 manual 4-biegi
Jednak szukając po VIN w Internecie wyskakuje że to linia W123 (zrzut ekranu dodaje poniżej).

Może ktoś bardziej doświadczony wyjaśni mi co to za model i powie kilka o nim kilka słów.

https://zapodaj.net/37882bfc01fc0.jpg.html https://zapodaj.net/478f0419eaa07.jpg.html https://zapodaj.net/3dfb97d841936.jpg.html https://zapodaj.net/08be1d527869d.jpg.html https://zapodaj.net/e5b8b05a6f001.jpg.html
received_188048925359017.png
received_188048925359017.png (84.49 KiB) Przejrzano 1654 razy
maciekpiti
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D

Re: Czy to jest "beczka" ?

Post autor: maciekpiti »

Tak to beczka
seba76
Beczkofan
Beczkofan
Posiadany model W123: 230CE

Post autor: seba76 »

Kolego Prezydencie! :)
Masz klasyczną beczkę W123 jak z opisu wynika to najsłabszy, ale i jeden z trwalszy silników o mocy 55 lub 60KM w zależności od rzeczywistego roku produkcji Twojego egzemplarza. Połączony z 4 biegowym manualem poprostu Ci się będzie toczył.