Strona 1 z 1
kolumna w123
: 26 paź 2017, 8:53
autor: kornel_skate
Witam, kupiłem kolumne (maglownice) do beczuszki przyjechała a tu inny wąs 0.o . Sprawdziłem po numerze i wyszło mi że to kolumna do w116. Teraz pytanie : czy ktoś sie orientuje czy ta kolumna będzie pasować? Oczywiście po zmianie tego wąsa, tylko czy da sie go przełożyć, czy frezy będą pasowały.. Jeżeli ktoś sie orientuje to proszę o info.
Ps. zależy mi na niej bo wygląda wyjątkowo dobrze, śruba do kasowania luzu wykręcona tylko do połowy..
Pozdrawiam
Re: kolumna w123
: 26 paź 2017, 11:13
autor: kornel_skate
Wkładam tą kolumnę, także dam znać co i jak
Re: kolumna w123
: 26 paź 2017, 14:09
autor: maciekpiti
Zmierz ile ta sruba jest wykrecona bo jak z fabryki wyszla to juz troche byla wykrecona. Max luz miedzy nakretka a gora sruby to 12.5 mm
Re: kolumna w123
: 26 paź 2017, 14:25
autor: kornel_skate
W tej którą kupiłem śruba od nakrętki ma 7,5mm a w starej właśnie koło 13mm
Re: kolumna w123
: 26 paź 2017, 17:39
autor: tatarak
Wymień łapę i zakładaj.Jak wyczyścisz pole przy nakrętce to zobaczysz znaki do złożenia tego do kupy .Do zdjęcia potrzebny jest ściągacz maszynowy nie żadna zabawka lub stary sprawdzony sposób zbijania.
Re: kolumna w123
: 27 paź 2017, 11:25
autor: kornel_skate
Coś sie zaczyna rypać. po założeniu kolumny odpaliłem i coś kiera ciężko chodziła, skręciłem w lewo i mi zblokowało kiere. Na zgaszonym silniku wyprostowałem koła. Jak znowu zapaliłem samochód koła i kierownica sama skręciła się w lewo do maxa i tak trzymała... Teraz dylemat co robić z Nią dalej
Re: kolumna w123
: 27 paź 2017, 11:32
autor: kornel_skate
Skręca tak mocno że w sekundę koła są skręcone do maxa w lewo że aż przydławi silnik i zgaśnie.. Myślicie że warto coś z tą kolumną kombinować czy wkładać spowrotem starą?
Pozdrawiam Kornel
Re: kolumna w123
: 30 paź 2017, 8:44
autor: tatarak
To że po pierwszym odpaleniu na wymienionej przekładni kierownica chodziła ciężko to normalne ,układ musi się odpowietrzyć i dolewamy oleju do stanu gdy przekładnia przestanie jęczeć.Ale że zablokowała się w maksymalnym wychyleniu albo,że koła same skręcają to raczej coś nowego to tak jakby nie było przejścia oleju przez przekładnię,ale to jest łatwe do stwierdzenia bo wystarczy odkręcić dekiel z pompy wspomagania gdzie wlewamy olej i widać czy pompa zasysa i odbiera olej.Jeśli obieg oleju nie jest nigdzie zatamowany to może przekładnia jest za mocno skręcona lub zapchana była jakimś czopkiem ,olej przepchnął dalej i stoi.Regeneracja przekładni grubo powyżej 1000zł.
Re: kolumna w123
: 30 paź 2017, 19:07
autor: kornel_skate
Panowie odpuściłem tą kolumnę. Mechanik twierdził że jakieś zaworki są pozapychane/ zardzewiałe od stania..