Jak odrestaurować Beczkę?
Moderator: Tomek
Jak odrestaurować Beczkę?
Cześć koledzy i koleżanki od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem Mercedes-Benz W123 200D z 1977 roku. Pomijam fakt, że to była miłość od pierwszego wejrzenia. Nie jestem mechanikiem ale mam pod ręką kuzyna, który w latach swojej świetności był niezłym magikiem. Ale teraz konkretnie. nie interesuje mnie jakaś częściowa reanimacja. Chciałbym przeprowadzić generalny remont swojej maszyny i w związku z tym prosiłbym Was o wsparcie pod tytułem od czego zacząć po kolei żeby czegoś nie pominąć i nie wracać się co chwila do tych samych zadań krótki harmonogram prac . Wierzę że na tym forum znajdę ludzi którzy znają się na takich generalnych remontach i nie jeden sami przeprowadzili. Proszę o wsparcie myślę że temat może przydać się również innym ludziom. Z góry wielkie dzięki.
-
- Beczkarz
- Posiadany model W123: Sedan 1980 300d
Re: Jak odrestaurować Beczkę?
Ja może napisze krótko... Rozbierać wszystko i odkładać w pudełka i opisywać ( będzie łatwiej przy składaniu - najlepszy etap ).Ogólnie rozbierając do zera - do gołej budy, wiec warto mieć rożno albo miejsce w którym autko będzie mogło długo stać przy naprawach blacharskich. Także rozbiórka to pierwszy etap. Oczywiście wnioskuje że Twój egzemplarz nie jest złamany i zeżarty wszedzie gdzie tylko może wejśc ruda...
Po co moc jak jest STYL...
Dzięki za odpowiedź chyba masz rację z tym rozebraniem i opisywaniem. Miejsca mam sporo więc może stać. Tak szczerze to ze wstępnych oględzin podczas zakupu niewiele można sprawdzic sam wiesz a do tego dochodzą emocje i wydaje się że auto jest idealne. Ale nie wygląda to źle trochę miękko wokół pedała gazu i od strony kierowcy pod siedziskiem patrząc od dołu. Generalnie widać że ktoś kiedyś już dał jakieś wstawki w podłodze. Mam nadzieję że się nie rozczaruje. Bo ostatnio czytałem że zdarzaja się egzemplarze których już sie nie poskleja a o złamaniu to mnie zaskoczyłaś.
-
- Beczkofan