Jak odrestaurować Beczkę?

Jeśli odbudowujesz swojego Mercedesa, zapraszam, podziel się z innymi relacją z naprawy. Jednocześnie zdajemy sobie sprawę, że czasami własnoręczne zmaganie się z rdzą, cieknącymi silnikami i lakierem jest dalekie od sztuki prezentowanej przez wytrawnych specjalistów i dlatego, zachęcamy tych co znają się na odbudowie do udzielania przyjacielskich rad i porad. Efekty nawet amatorskich zmagań jest czasami całkiem przyzwoity i niejednego już zaskoczył.

Moderator: Tomek

W123
Beczkolak
Beczkolak
Posiadany model W123: 200D

Jak odrestaurować Beczkę?

Post autor: W123 »

Cześć koledzy i koleżanki od niedawna stałem się szczęśliwym posiadaczem Mercedes-Benz W123 200D z 1977 roku. Pomijam fakt, że to była miłość od pierwszego wejrzenia. Nie jestem mechanikiem ale mam pod ręką kuzyna, który w latach swojej świetności był niezłym magikiem. Ale teraz konkretnie. nie interesuje mnie jakaś częściowa reanimacja. Chciałbym przeprowadzić generalny remont swojej maszyny i w związku z tym prosiłbym Was o wsparcie pod tytułem od czego zacząć po kolei żeby czegoś nie pominąć i nie wracać się co chwila do tych samych zadań krótki harmonogram prac :?: . Wierzę że na tym forum znajdę ludzi którzy znają się na takich generalnych remontach i nie jeden sami przeprowadzili. Proszę o wsparcie myślę że temat może przydać się również innym ludziom. Z góry wielkie dzięki.
onlyw123
Beczkarz
Beczkarz
Posiadany model W123: Sedan 1980 300d

Re: Jak odrestaurować Beczkę?

Post autor: onlyw123 »

Ja może napisze krótko... Rozbierać wszystko i odkładać w pudełka i opisywać ( będzie łatwiej przy składaniu - najlepszy etap ).Ogólnie rozbierając do zera - do gołej budy, wiec warto mieć rożno albo miejsce w którym autko będzie mogło długo stać przy naprawach blacharskich. Także rozbiórka to pierwszy etap. Oczywiście wnioskuje że Twój egzemplarz nie jest złamany i zeżarty wszedzie gdzie tylko może wejśc ruda...
Po co moc jak jest STYL...
W123
Beczkolak
Beczkolak