Strona 1 z 2

Odpowietrzanie hamulców

: 03 kwie 2014, 14:54
autor: Talar
Witajcie. Odpowietrzałem układ hamulcowy po wymianie przewodów i jest tak. Hamuje, ale słabo. Tarcz nie wymieniałem, mogą być za bardzo zjechane? Ile powinny mieć? Oprócz tego jest jakieś odpowietrzanie na pompie hamulcowej? I jaka kolejność? Próbowałem od najbliższego i od najdalszego, ale nic. Myślicie, że trzeba jeszcze parę razy odpowietrzyć? Ja robiłem to jakoś 3 razy.

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 03 kwie 2014, 17:34
autor: Tytan
Tu żadna filozofia. Lejemy płytu potem pompujemy ze 20 raz i odkręcamy odpowietrznik. Tak aby strumień był bez powietrza. Zaczynami od kola najdalej od pompy czyli
tylne prawe
tylne lewe
przednie prawe
przednie lewe.
Trza uważać żeby poziom był caly czas odpowiedzi :)
A wczesniej hamował dobrze?

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 03 kwie 2014, 20:11
autor: Talar
Wcześniej czyli po zakupie tak. Ale wszystkie przewody były zmieniane. Wszystko jest szczelne, parę razy powtórzę jeszcze i powinno być okej.

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 03 kwie 2014, 22:13
autor: Tytan
Też mysle ze moze być jeszcze sporo powietrza w przewodach. Daj znać czy kilkukrotne odpowietrzanie coś dało.

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 04 kwie 2014, 15:28
autor: Talar
A czy sprzęgło, a dokładniej pompka może też być przyczyną? Pompkę mam do wymiany, a jeden przewód jest nieszczelny.

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 04 kwie 2014, 22:34
autor: Tytan
Jak przewód nieszczelny to wymiana i to na wczoraj :) Bo jak jest nieszczelność to ucieka cisnienie i mamy gumowy pedał

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 05 kwie 2014, 11:21
autor: Talar
Miałem duży problem, ponieważ średnica tego twardego przewody od pompki jest nie standardowa. I tak całą pompkę mam do wymiany.

Re: Odp: Odpowietrzanie hamulców

: 05 kwie 2014, 11:26
autor: Tytan
Widac ze ktos juz tam swoje nie czyste paluchy pchal. Grunt ze jest to juz opanowane prawie:grin:

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 06 kwie 2014, 1:45
autor: Talar

Re: Odpowietrzanie hamulców

: 07 kwie 2014, 10:21
autor: bigozz
Szanowny kolego, przy odpowietrzaniu w W123 najważniejsze jest by zbiorniczek od płynu był zawsze pełen, jest on skonstruowany w ten sposób, że w środku jest przegroda, druga komora zbiorniczka napełnia się dopiero po przelaniu pierwszej, pompując płyn zchodzi ze zbiorniczka więc dolewasz, ale dolewasz zawsze tylko do jednej komory, więc musisz lać tak długo aż napełnią się obie, sam walczyłem z tym tematem kilka dni :), oczywiście cały układ musi być szczelny.