Witam
Na dniach będę wyciągał silnik z powodu plac blacharskich przy podłużnicach, niestety...
Mam pytanie do bardziej doświadczonych.
Na co muszę zwrócić szczególną uwagę przy wyciąganiu? Jakieś rady? Wole zapytać przed faktem niż potem sie głowić.
Co do sposobu wyciągania to mam kanał i wyciągarkę ślimakową podwieszoną nad silnikiem. Mam nadzieje że wystarczy
Demontaż silnika 2.4D
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Demontaż silnika 2.4D
Zaczynasz od chlodnicy wiatraka układu chłodzenia później przewody paliwowe i elektryczne. Poduszki z kanału rozrusznik i skrzynia. Pyk do góry i wyjęty. Przewód od ciśnienia oleju wykrec przy zegarach przy podstawie filtra oleju często nie chce iść. Wyjęcie silnik w beczce jest proste i bardzo przyjemne gdyż miejsca jest bardzo duzo
Re: Demontaż silnika 2.4D
Właśnie głowiłem się jak wyciągnąć ten przewód od ciśnienia oleju, ale zdjąłem razem z tym dekielkiem.
Szczerze mówiąc planowałem wyjęcie silnika razem ze skrzynią, myślałem że da rade
Szczerze mówiąc planowałem wyjęcie silnika razem ze skrzynią, myślałem że da rade
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Demontaż silnika 2.4D
Da rade