Czy przekładnia i pompa wspomagania, były we wszystkich modelach takie same?
U mnie pompa się trochę poci, a przekładnia rzyga mi podczas jazdy na silnik i skrzynie, czeka mnie raczej wymiana, bo ta którą mam mechanik powiedział, że jest za ciasno spasowana, była regenerowana przez poprzedniego właściciela, ale nadal jest coś nie tak.
Podobno wspomaganie chodzi w W123 jednym palcem, u mnie idzie w miarę lekko, ale wg mechanika to nadal nie to co powinno być, bo coś pręży i np koła powinny same wrócić do pkt 0 ( koła na wprost ) a u mnie trzeba samemu odkręcić.
Przekładnia i pompa wspomagania - problem
Moderator: Tomek
- cichyPWR
- Beczkofan
- Posty: 206
- Rejestracja: 16 gru 2013, 23:02
- Posiadany model W123: 230E automat '78
- Lokalizacja: Września woj. Wielkopolskie
Przekładnia i pompa wspomagania - problem
Mój dwuletni syn: tato my mamy ziółty brym z bremką - tzn żółty samochód z gwiazdą
- kazios
- Administrator
- Posty: 1080
- Rejestracja: 16 gru 2013, 15:32
- Posiadany model W123: 300D '82r
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Re: Przekładnia i pompa wspomagania - problem
wkręć śrubę regulującą luz przekładni, ktoś ją za mocno wykręcił kasując luz i dlatego kierownica nie wraca. Jak ktoś kombinował z regulacją to może przekładnia jest na wykończeniu jak u mnie. Rok szukam dobrej Pomp były chyba 2 rodzaje, przekładni raczej jeden. Tyle, że do wersji bez wspomagania była inna.