Witam serdecznie, niedawno kupiłem w123 230e 1984r z asb 722.401, teraz tak, samochód był z niesprawną skrzynia biegów tzn, sam nie chciał zmieniać biegów, żeby zmienić bieg trzeba było osiągnąć wyższe obroty a następnie przerzucić na n i spowrotem na d. I tak na niższych biegach patent nawet działał lecz po wrzuceniu 4 trzeba było mega delikatnie dociskac pedał gazu bo inaczej skrzynia fisiowała i redukowala bieg albo wrzucała luz. nie dało się tak jeździć, prędkość maksymalna 50km/h oddałem skrzynie do fachowców którzy byli pewni na "sterowniki" po dniu walki ze skrzynią fachowcy się poddali i powiedzieli ze trzeba rozbierać skrzynie za co wołali juz duże pieniądze wiec zrezygnowałem. Po obczytaniu się w temacie panowania skrzyń kupiłem sobie drugą od w201 1.8 e z numerkiem 722.420, sprzedawca gwarantował mi przez telefon ze skrzynią działała dobrze dziś ta skrzynie przełożyłem, 2 h temu była jazda próbna no i, to samo tyle, że do przerzucenia biegów wystarczy puścić na chwile gaz a nie wrzucać na n. Przy 3 i 4 jak dodam za dużo gazu ( a wystarczy naprawdę niewiele) samochód redukuje lub wrzuca luz... I znów ta zabójcza jazda 50km/h plus zapomnij pod górę bo też od razu redukuje..
Może ktoś z kolegów ma jakiś pomysł bo mi się już kończą..
Problem z automatem 230e pomocy!
Moderator: Tomek
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: Problem z automatem 230e pomocy!
Czy skrzynię kupiłeś razem z konwerterem,jakie jest napięcie linki sterującej względem mechanizmu od gazu ,czy przekładałeś modulator,sprawdzałeś stan rurki i zaślepki lub sprawdzałeś stan tego elementu plastikowego pod modulatorem,(szklanka z wystającym bolcem).Podobne objawy na dwóch skrzyniach to dosyć dziwne.
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: Problem z automatem 230e pomocy!
Skrzynie kupiłem z konwerterem, linkę gazu przełożyłem ze starej skrzyni bo w w201 jest inna, ale pasowała, napięcie hm po prostu włożyłem linkę w swoje miejsce, po prostu napięta jest jak sprawdzić napięcie? modulatora podciśnienia nie przekladalem, szklanki pod modulatorem nie sprawdzałem dzisiaj zajżę. No właśnie to mnie martwi, bo jakoś nie chce mi się wierzyć że ta jest tak samo czy prawie tak samo zepsuta jak ta stara..
Pozdrawiam
Pozdrawiam
-
- Beczuszkarz
- Posty: 50
- Rejestracja: 15 mar 2015, 22:38
- Posiadany model W123: 300d automatic
- Lokalizacja: luzino
Re: Problem z automatem 230e pomocy!
Sprawy potoczyły się tak, że przyjechał skrzyniarz stwierdził że ta "nowa skrzynia" jest zepsuta i jak stara jest wyjęta to on sobie ją naprawi spokojnie
Jak będzie wiadomo co się sypło to wrzucę tu info może sie komuś kiedyś przyda
Pozdr
Jak będzie wiadomo co się sypło to wrzucę tu info może sie komuś kiedyś przyda
Pozdr