Strona 1 z 1

Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 07 mar 2016, 8:22
autor: lofix
Czy bloki silnika były w fabryce malowane na czarno? Mój egzemplarz tak właśnie wygląda, ale nie wiem czy to oryginał. (dot. silnika m115). Jeśli tak to muszę to odtworzyć, i znowu dylemat: proszek ? farba wysokotemperaturowa?

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 26 mar 2016, 13:39
autor: tatarak
Kolor bloków czarny.Czym byś nie pomalował i tak nikt próbki do badań nie będzie zabierał.Najlepiej spisuje się epoksyd lub emalia alkidowa.Farba proszkowa z racji wygrzewania odpada.

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 28 mar 2016, 19:04
autor: maciekpiti
Ja malowałem zwykłym akrylem i jest luks

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 03 lip 2016, 10:33
autor: stiven1985
sa jeszcze farby w sprayu do ukladow wydechowych odporne na temp, tez powinnny byc ok.

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 03 lip 2016, 11:36
autor: Arku
maciekpiti pisze:Ja malowałem zwykłym akrylem i jest luks
Temperatura mu nie szkodzi?

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 10 lip 2016, 10:59
autor: maciekpiti
Blok nie ma strasznie wysokiej temperatury. Te wszystkie zaroodporne to jedno wielkie gowno. W motocyklach po roku na cylindrach juz zlazi

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 15 maja 2017, 23:05
autor: lofix
Ostatecznie wybrałem MOTIP ENGINE w kolorze czarnym, na razie jest ok, co do trwałości, to za wcześnie jeszcze oceniać.

Krótka relacja:

Przygotowany do piaskowania:
Obrazek
Po wypiaskowaniu (koła pasowe poszły do malowania proszkowego)
Obrazek
Przygotowanie do malowania (odtłuszczanie, oklejanie itd):
Obrazek

efekt końcowy:
Obrazek

Re: Fabryczny kolor bloku silnika 230 M115

: 22 maja 2017, 7:39
autor: elwood
jak już był wypiaskowany to trzeba było malować proszkowo