Witam
pomału składam "bebechy" spod deski rozdzielczej. i jak wcześniej bałem się,że będe się motał z elektryką tak ta nie stwarza żadnych problemów. za to mam kilka innych wątpliwości.
założyłem tą całą obudowe nagrzewnicy i nawiewów
i nie jestem pewien czy dobrze ją założyłem. chodzi mi o te złotawe 2 blaszane taśmy,które opasają obudowe od góry do dołu. obudowa trzyma się też na 3 śrubach mocowanych od góry. te pasują idealnie. króćce od węży wyszły też w komorze jak należy. jednak te taśmy po przykręceniu do tunelu,zaraz przy pedale kierowcy i w tym samym punkcie od strony pasażera,są nadal luzne. i stąd moja niepewność bo chyba nie powinny być luzne,tak? czy puściłem je nie tędy co trzeba (chociaż nie wydaje mi się aby była inna droga) czy może pomiędzy nimi a obudową powinno być coś jeszcze co je dociska?
naostatniej fotce widać miejsce gdzie ta taśma jest przykręcana do tunelu. na fotce nie jest jeszcze przykręcona bo akurat modziłem
kolejna niewiadoma to dziura w tunelu tuż pod samą skrzynią nawiewów
czy tu idzie jakać zaślepka czy może co innego? bo nie pamiętam co tu było. pierw myślałem,że wychodzi tam taki plastikowy krućiec,który znajduje się pod tą skrzynią nawiewów (słabo widoczny na fotce,niestety lepiej nie dało się uchwycić)
ale po założeniu skrzyni na swoje miejsce nie sięga on tam. w takim razie co tam być powinno? bo coś musi skoro fabryka zrobiła dziure i w karoserii i w wygłuszeniu.
aha,dodam,że mam wersje z klimą. nie wiem czy to ma jakieś znaczenie.
pomoże ktoś?
skrzynia/obudowa nawiewów i nagrzewnicy
Moderator: Tomek
Re: skrzynia/obudowa nawiewów i nagrzewnicy
Metalowe opaski należy napiąć ,zwróć uwagę na kształt zakończenia z wycięciem na śrubę,w otwór nad skrzynią ma wejść rurka odpływu kondensatu z nagrzewnicy jeśli jej nie włożyłeś przy montażu nagrzewnicy a siedzi już skrzynia to dupa blada.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: skrzynia/obudowa nawiewów i nagrzewnicy
skrzynia narazie "siedzi bo siedzi". w każdej chwili moge ją cofnąć. ale jak napiąć te opaski? i co to za rurka na odpływ kondensatu? ma ktoś jakieś foto? rozumiem,że chodziło Ci cyt : "...w otwór pod skrzynią ..." a nie nad skrzynią?
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: skrzynia/obudowa nawiewów i nagrzewnicy
daje 2 lepsze fotki tego króćca
czy może mi ktoś pokazać co do tego powinno być dołączone? bo jestem przekonany,że u mnie nie było nic. pewnie ktoś to wcześniej usunął lub zniszczył.
ewentualnie czy moge to zastąpić zwykłą gumową rurką? czy szedł tam jakiś wymyślny mechanizm?
jest to dla mnie dosyć pilne gdyż przez to gówno stoje z resztą prac.
z góry dziękuje
czy może mi ktoś pokazać co do tego powinno być dołączone? bo jestem przekonany,że u mnie nie było nic. pewnie ktoś to wcześniej usunął lub zniszczył.
ewentualnie czy moge to zastąpić zwykłą gumową rurką? czy szedł tam jakiś wymyślny mechanizm?
jest to dla mnie dosyć pilne gdyż przez to gówno stoje z resztą prac.
z góry dziękuje
Re: skrzynia/obudowa nawiewów i nagrzewnicy
Zastąp to coś zwykłą rurką gumową
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: skrzynia/obudowa nawiewów i nagrzewnicy
tak tak,już to dawno zrobiłem. udało mi się nawet dobrać taką która się zagina do tyłu i zwężą ku końcowi. żeby jak najmniej zaciągałą ewentualnych spalin lub akustyki