Witam,
poszperałem trochę tu i tam i wiele wskazuje na to, że mam rozregulowany gaźnik:
trudno odpala na zimno, silnik nierówno pracuje/szarpie, kolor dymu z rury wydechowej sugeruje, że nie cała mieszanka została spalona. świece będę mógł obejrzeć dopiero w weekend.
prawdopodobieństwo rośnie tym bardziej, że widoczne są próby tuningu przez poprzedniego właściciela: stożkowy filtr powietrza, niższe zawieszenie, głośny wydech.
w podręczniku Haynes'a znalazłem procedurę regulacji gaźnika. niby wszystko jasne i przejrzyste... dokręć tam, poluzuj tutaj.
problem pojawia się dopiero w momencie, kiedy należy ustawić obroty biegu jałowego na 750-800rpm, a później ustawiając skład mieszanki 2000 i 3000rpm. a tu obrotomierza w aucie brak
jakieś sugestie?
da się taką procedurę wykonać we własnym garażu, czy raczej poszukać wyspecjalizowanego warsztatu?
Regulacja gaźnika 280c
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regulacja gaźnika 280c
ja kupiłem sobie taki laserowy za mniej więcej 50 zł i w zupełności wystarcza http://allegro.pl/listing/listing.php?o ... i-1-4-1202
Re: Regulacja gaźnika 280c
Wojtek gdzie nakleiłeś tą taśmę która odbija laser ? Człowiek uczy się całe życia, jakie to proste ......
- Luszi
- Beczkomaniak
- Posty: 404
- Rejestracja: 11 maja 2014, 9:30
- Posiadany model W123: 280C 1977
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Regulacja gaźnika 280c
Tylko nie ruszaj gaźnika, zanim nie sprawdzisz świec.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: Regulacja gaźnika 280c
Wydaje mi się, że na kole pasowym na którym są znaki do ustawiania rozrządu, ew. na kole połączonym paskiem z tymże (miały tą samą średnicę więc i obroty te same). A nie pamiętam teraz dokładnie, jak nie zapomnę to jutro sprawdzę i potwierdzę