Strona 7 z 8

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 27 sie 2016, 21:36
autor: maciekpiti
Gaszak Ci dziala na pompie tak jak pisalem? Instalacja podcisnieniowa jest bardzo prosta ale mocnp wadliwa. Mala nieszczelnosc i bida. Marek ma automat wiec zabawa wieksza Ty masz tylko gaszenie i centralny. lecisz po kablach i patrzysz :)

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 28 sie 2016, 14:37
autor: kuba_128@o2.pl
Działa i własnie naszła mnie konsternacja, o jakim centralnym Ty mówisz :D jak robiłem zamki i wkładki to nie widziałem żadnego kabla. Chyba mam bidną wersje. a co z regulacją świateł?

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 28 sie 2016, 15:44
autor: maciekpiti
Moze i to byc przyczyna. Sprawdzaj po kolei nikt Ci na odleglosc nie pomoze:)

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 29 sie 2016, 16:57
autor: kazios
Sprawdź czy wężyk podciśnienia nie zsunął się ze stcyjki z tyłu

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 01 wrz 2016, 22:24
autor: Krystian
Wracam ponownie do tematu przerobienia instalacji centralnego zamka z w124 na ciśninie zamiast podciśnienia. Sprawdzałem kompresorem (obniżyłem wydmuchiwane ciśnienie) otwiera i zamyka drzywi bardzo ładnie i szybko. Więc poza elektrykiem który to podłączy potrzebuje pompkę (kompresor z w124). Moje pytanie gdzie ją zamontować? W w124 znajduje sie za pasażerem pod tylną kanapą, a w 123 zamontować w drzwiach/ bagażniku?
Sterownik zamka centralnego równierz powinien się znajdować w pobliżu pompki, na niego też trzeba troszkę miejsca...
Dodam ze nie planuje montować siłownika sterującego do drzwi kierowcy, zależy mi głównie na zamykaniu i otwieraniu całego pojazdu pilotem.

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 01 wrz 2016, 23:52
autor: kazios
Pompkę zamontuj też pod kanapą, tam gdzie w w124 bo w tym samym miejscu znajdują się węże ciśnieniowe zamka. Rozetnij jeden wężyk od siłowników, wstaw trójnik i wepnij w układ pompkę. Jeżeli niechcesz otwierania z kluczyka to wystarczy sama pompka bez siłownika drzwi z w124. Centralę z pilota musisz kupić ze sterowaniem zamka z plusa a nie masą jak w większości samochodów. Pompka nie musi być mercedesowska, identyczna zasada działania jest w pompkach z jednym krućcem np w audi 80/100, starszych vw. Bardziej dostępne.

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 02 wrz 2016, 22:50
autor: Oskar-123
W starszych 124 i 190-kach tez byly pompki z jednym kruccem, i racja w jakis audi, vw, seatach tez byly takie pompki, sterowanie zamka masa tez ta sie ogarnac ale wiecej roboty bo trzeba przekazniki montowac no i gdzies to upchnac, dobrze jest odpiac dodatkowo akumulator podcisnienia bo pompka wylaczy sie dopiero przy pewnym cisnieniu w ukladzie, a przez akumulator vacu bedzie niepotrzebnie pedalowac na darmo

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 15 maja 2017, 21:29
autor: Krawol
Panowie a może być pompka z w124 ale taka chyba to polifotwa z żółtymi przewodami i to kilka tam jest. Takie na wcisk? I czy może być też poliftowy siłownik sterujący od kierowcy od w124?

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 15 maja 2017, 23:29
autor: Oskar-123
Moze byc w sumie i jedna i druga, zasada dzialania jest taka sama, sygnal s zamka włącza pompke a wylacza sie dopiero po wytworzeniu odpowiedniego cisnienia badz w razie nieszczelnosci po pewnym czasie (nie pamietam po ilu 15sek?? cos takiego)

Re: Instalacja podciśnieniowa

: 19 cze 2017, 23:27
autor: TranceEternity
Rozbierał może ktoś z was siłowniki od w123 te pierwszej generacji z 4 mieszkami?
Możliwe, że jeśli mieszki będą całe to podciśnienie będzie i tak wolno bo wolno ale uciekać?