Moja druga slicznotka
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Moja druga slicznotka
Nie chce mi sie teraz isc robic fot ale moge ci opisac co i jak, pompka jest w dobrym miejscu, patrzac z tej perspektywy z prawej masz zasilanie (z baku) a z lewej do gory do filtra na kruciec ze strzalka DO filtra, z filtra (kruciec ze strzalka OD filtra) do pompy wtryskowej na zewnatrz, z pompy od wewnatrz (od strony bloku) znowy na filtr paliwa (na gore-trojnik), na trojnik na gorze filtra podpinasz jeszcze przelewy w wtryskow i na najgrubszy powrot do baku
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Moja druga slicznotka
Wszytko fajnie Oskar ale jeśli możesz pstryknij mi zdjęcie. Jestem mi nie zbędne. Będę wdzięczny.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Moja druga slicznotka
Zdjecia kiepskie bo tosterem robione ale moze cos odczytasz
z pompki idzie na filtr "DO filtra"- grubsze oczko
z gornej czesci filtra idzie do tylu pompy, na przelewy i powrot do baku
z filtra idzie na pompe cienszym króćcem
z pompki idzie na filtr "DO filtra"- grubsze oczko
z gornej czesci filtra idzie do tylu pompy, na przelewy i powrot do baku
z filtra idzie na pompe cienszym króćcem
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 691
- Rejestracja: 16 gru 2013, 19:51
- Posiadany model W123: 240D 1980"
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Moja druga slicznotka
Z tą komorą silnika to co dokładnie robiłeś? To znaczy czyściłeś czym co jak i malowałeś/lakierowałeś czym?
Ostatnio zmieniony 25 lis 2015, 22:02 przez Talar, łącznie zmieniany 1 raz.
Mercedes W123 240D 1980r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Moja druga slicznotka
Zeszlifowalem stary lakier do podkladu. Pokrylem to podkladem epoksydowym. Na to polecial podklad akrylowy i na koniec lakier akrylowy. Oczywiscie wszystkie warstwy odpowiednio przygotowywalem do siebie. Jak cos Ci trzeba to wal na Pw
-
- Beczkomistrz
- Posty: 691
- Rejestracja: 16 gru 2013, 19:51
- Posiadany model W123: 240D 1980"
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Moja druga slicznotka
A jakiej firmy produkty jeśli można spytać? I lakier?
Mercedes W123 240D 1980r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
Fiat 126p 650E 1985r.
Volkswagen Golf I 1975r.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Moja druga slicznotka
Jutro Ci sprawdzę jeśli mi zostały puszki.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Moja druga slicznotka
kurcze,silnik masz taki,ze szkoda zakładać
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Moja druga slicznotka
Talar lakier epoksydowe nie wiem jaki jest. Podkład akrylowy optima lakier akrylowy 501 orientrot firmy Turbo