Strona 6 z 8

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 29 sty 2016, 8:56
autor: mercfan

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 29 sty 2016, 10:07
autor: tranzystor
Zarąbisty, moja wymarzona konfiguracja wszystkiego!

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 29 sty 2016, 18:40
autor: Kowal_80
i niedrogi jak na taką blache. tylko ciekawe czy taki silnik z manualem włożyli tam w fabryce? bo słyszałem,że om617a nie jest łatwo przerobić pod manuala.

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 29 sty 2016, 20:06
autor: mercfan
Ten silnik w ogóle nie powinien tam siedzieć.Ale widać ,że jest dość świeży

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 29 sty 2016, 21:43
autor: maciekpiti
Podloga od tej beczki ma wygluszenie od benzyny. Piekny skladak.

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 29 sty 2016, 23:45
autor: Tomek
Tam oryginalnie chyba 200 w dieslu siedziało, a silnik ze stanów przyjechał ze skrzynią
tył był malowany
najlepiej by było gdyby ktoś podrzucił zdjęcia jak mu właściciel podesłał 8-)

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 30 sty 2016, 9:15
autor: Kowal_80
to wychodzi,że jednak nie taka lalka. ja to nie umiem tak ze zdjęć czytać,czego Wam zazdraszczam ;)

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 30 sty 2016, 11:56
autor: tranzystor
Fotki są słabe i szczegółów nie widać. Opis tez kijowy.

Jeśli wszystko jest porządnie zrobione to dlaczego mamy się nie cieszyć jazdą i porządnym przyspieszeniem tylko dlatego że szczepan?

Jakbym nie kupił swojego we wrześniu to bym leciał ją oglądać.

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 30 sty 2016, 15:01
autor: maciekpiti
Nie mam nic przeciwko przekładaniu z beczki do beczki. To dla mnie normalne. Ale jeśli ktoś dla mnie przekłada diesla do budy od benzyny to jest tylko jedna kwestia. Musi w niej być głośno. U mnie w dieslu wygłuszenia na podłodze mają 15 mm w benzynie może 3.

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

: 30 sty 2016, 20:04
autor: Tomek
Maciek, moim zdaniem to zależy od serii.
Mam auto 3 serię w dieslu i też ma takie cienkie, natomiast miałem też 2 serię, która miała z przodu może nie 15mm ale na pewno z 10mm było tego wygłuszenia.

Mi tam by nie przeszkadzało że szczepan, byleby to fajnie jeździło. Pytanie czy razem z silnikiem były zmieniane też sprężyny np.