Beczki oraz części do nich warte uwagi

Oczywiście społeczność motoryzacyjna nie tylko samochodami żyje, a więc zapraszam do dyskusji na każdy temat.

Moderator: Tomek

mercfan
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 244
Rejestracja: 22 sty 2014, 20:42
Posiadany model W123: 300TDT
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: mercfan »

Awatar użytkownika
tranzystor
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 158
Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
Posiadany model W123: na razie żaden :(
Lokalizacja: Warszawa

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: tranzystor »

Zarąbisty, moja wymarzona konfiguracja wszystkiego!
Kowal_80
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posty: 1032
Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
Lokalizacja: Frombork

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: Kowal_80 »

i niedrogi jak na taką blache. tylko ciekawe czy taki silnik z manualem włożyli tam w fabryce? bo słyszałem,że om617a nie jest łatwo przerobić pod manuala.
mercfan
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 244
Rejestracja: 22 sty 2014, 20:42
Posiadany model W123: 300TDT
Lokalizacja: Biłgoraj

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: mercfan »

Ten silnik w ogóle nie powinien tam siedzieć.Ale widać ,że jest dość świeży
maciekpiti
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posty: 1748
Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: maciekpiti »

Podloga od tej beczki ma wygluszenie od benzyny. Piekny skladak.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 1119
Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
Posiadany model W123: W, S, C.
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: Tomek »

Tam oryginalnie chyba 200 w dieslu siedziało, a silnik ze stanów przyjechał ze skrzynią
tył był malowany
najlepiej by było gdyby ktoś podrzucił zdjęcia jak mu właściciel podesłał 8-)
Kowal_80
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posty: 1032
Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
Lokalizacja: Frombork

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: Kowal_80 »

to wychodzi,że jednak nie taka lalka. ja to nie umiem tak ze zdjęć czytać,czego Wam zazdraszczam ;)
Awatar użytkownika
tranzystor
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 158
Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
Posiadany model W123: na razie żaden :(
Lokalizacja: Warszawa

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: tranzystor »

Fotki są słabe i szczegółów nie widać. Opis tez kijowy.

Jeśli wszystko jest porządnie zrobione to dlaczego mamy się nie cieszyć jazdą i porządnym przyspieszeniem tylko dlatego że szczepan?

Jakbym nie kupił swojego we wrześniu to bym leciał ją oglądać.
maciekpiti
Beczkomistrz
Beczkomistrz
Posty: 1748
Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
Lokalizacja: Radom/Warszawa

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: maciekpiti »

Nie mam nic przeciwko przekładaniu z beczki do beczki. To dla mnie normalne. Ale jeśli ktoś dla mnie przekłada diesla do budy od benzyny to jest tylko jedna kwestia. Musi w niej być głośno. U mnie w dieslu wygłuszenia na podłodze mają 15 mm w benzynie może 3.
Awatar użytkownika
Tomek
Moderator
Moderator
Posty: 1119
Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
Posiadany model W123: W, S, C.
Lokalizacja: Częstochowa

Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi

Post autor: Tomek »

Maciek, moim zdaniem to zależy od serii.
Mam auto 3 serię w dieslu i też ma takie cienkie, natomiast miałem też 2 serię, która miała z przodu może nie 15mm ale na pewno z 10mm było tego wygłuszenia.

Mi tam by nie przeszkadzało że szczepan, byleby to fajnie jeździło. Pytanie czy razem z silnikiem były zmieniane też sprężyny np.
ODPOWIEDZ