Beczki oraz części do nich warte uwagi
Moderator: Tomek
- tranzystor
- Beczkofan
- Posty: 158
- Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
- Posiadany model W123: na razie żaden :(
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Zarąbisty, moja wymarzona konfiguracja wszystkiego!
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
i niedrogi jak na taką blache. tylko ciekawe czy taki silnik z manualem włożyli tam w fabryce? bo słyszałem,że om617a nie jest łatwo przerobić pod manuala.
-
- Beczkofan
- Posty: 244
- Rejestracja: 22 sty 2014, 20:42
- Posiadany model W123: 300TDT
- Lokalizacja: Biłgoraj
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Ten silnik w ogóle nie powinien tam siedzieć.Ale widać ,że jest dość świeży
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Podloga od tej beczki ma wygluszenie od benzyny. Piekny skladak.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1119
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
- Posiadany model W123: W, S, C.
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Tam oryginalnie chyba 200 w dieslu siedziało, a silnik ze stanów przyjechał ze skrzynią
tył był malowany
najlepiej by było gdyby ktoś podrzucił zdjęcia jak mu właściciel podesłał
tył był malowany
najlepiej by było gdyby ktoś podrzucił zdjęcia jak mu właściciel podesłał
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
to wychodzi,że jednak nie taka lalka. ja to nie umiem tak ze zdjęć czytać,czego Wam zazdraszczam
- tranzystor
- Beczkofan
- Posty: 158
- Rejestracja: 27 wrz 2015, 11:28
- Posiadany model W123: na razie żaden :(
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Fotki są słabe i szczegółów nie widać. Opis tez kijowy.
Jeśli wszystko jest porządnie zrobione to dlaczego mamy się nie cieszyć jazdą i porządnym przyspieszeniem tylko dlatego że szczepan?
Jakbym nie kupił swojego we wrześniu to bym leciał ją oglądać.
Jeśli wszystko jest porządnie zrobione to dlaczego mamy się nie cieszyć jazdą i porządnym przyspieszeniem tylko dlatego że szczepan?
Jakbym nie kupił swojego we wrześniu to bym leciał ją oglądać.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Nie mam nic przeciwko przekładaniu z beczki do beczki. To dla mnie normalne. Ale jeśli ktoś dla mnie przekłada diesla do budy od benzyny to jest tylko jedna kwestia. Musi w niej być głośno. U mnie w dieslu wygłuszenia na podłodze mają 15 mm w benzynie może 3.
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1119
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
- Posiadany model W123: W, S, C.
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: Beczki oraz części do nich warte uwagi
Maciek, moim zdaniem to zależy od serii.
Mam auto 3 serię w dieslu i też ma takie cienkie, natomiast miałem też 2 serię, która miała z przodu może nie 15mm ale na pewno z 10mm było tego wygłuszenia.
Mi tam by nie przeszkadzało że szczepan, byleby to fajnie jeździło. Pytanie czy razem z silnikiem były zmieniane też sprężyny np.
Mam auto 3 serię w dieslu i też ma takie cienkie, natomiast miałem też 2 serię, która miała z przodu może nie 15mm ale na pewno z 10mm było tego wygłuszenia.
Mi tam by nie przeszkadzało że szczepan, byleby to fajnie jeździło. Pytanie czy razem z silnikiem były zmieniane też sprężyny np.