Jeżeli druty były lutowane to może zwieszać lub zmniejszać ilość cyny wtedy zwiększasz lub zmniejszasz oporność. Dopasować się da, kwestia czasu i precyzji.
W moim przypadku mi to nie przeszkadza zbytnio bo kontrolka rezerwy działa zawsze dobrze nawet lutowana bo to zwykły stycznik.
Czujnik poziomu paliwa
Moderator: Tomek
- lewy193
- Beczkarz
- Posty: 88
- Rejestracja: 03 sty 2014, 12:42
- Posiadany model W123: 240D
- Lokalizacja: Białystok
Re: Czujnik poziomu paliwa
Dla mających problemy z lampką rezerwy u mnie był problem w pływaku. Nie było przewodności pomiędzy blaszką zaznaczoną zieloną strzałką a trzpieniem zaznaczonym strzałka czerwoną. Chwilę to trwało zanim to zdiagnozowałem ale trochę lutu i rezerwa działa.
Re: Czujnik poziomu paliwa
Witam.
Temat stary, ale podłacze się przy okazji uszkodzenia czujnika.
Zerwał mi się drut oporowy. Jest ktoś kto regenerował ten czujnik i wie jakie parametry powinny być tego drutu ? Chodzi mi o jego oporność i grubość. Nie wiem jaki kupić.
Z tego co znalazłem we wcześniejszych wpisach : " Do prawidłowego działania wskaźnika druty oporowe w pływaku muszą mieć odpowiednie wartości oporności
(tekst z forum w114-115)
Podłączyć omomierz do zacisków G i 31 (są podpisane).
W położeniu montażowym - czyli pływak na dole (stan rezerwy) - powinny nastąpić 2 zjawiska:
-wartość pomiaru na powyższych zaciskach: 57 +/- 2 Ohmy, w modelu kombi 52 +/- 2 Ohmy
W położeniu "do góry nogami" - czyli pływak na górze (pełny bak) - również wykonujemy 2 pomiary:
-dla zacisków G i 31: 1,6 +/- 0,7 Ohma, w modelu kombi 3,2+/- 0,8 Ohma.
Gdy druty oporowe były np już lutowane to ich oporność jest inna od nominalnego i wtedy będzie błędne wskazanie poziomu paliwa. Każda ingerencja w instalacji na odcinku pływak-wskaźnik paliwa będzie skutkowało błędnym wskazaniem.
http://www.kazios.com"
Pytanie tylko jak ma przebierać ten drucik w plywaku ? Ma lecieć między tymi dwoma stykami jak na zdjęciu poniżej i prowadnice w plastiku ?
Temat stary, ale podłacze się przy okazji uszkodzenia czujnika.
Zerwał mi się drut oporowy. Jest ktoś kto regenerował ten czujnik i wie jakie parametry powinny być tego drutu ? Chodzi mi o jego oporność i grubość. Nie wiem jaki kupić.
Z tego co znalazłem we wcześniejszych wpisach : " Do prawidłowego działania wskaźnika druty oporowe w pływaku muszą mieć odpowiednie wartości oporności
(tekst z forum w114-115)
Podłączyć omomierz do zacisków G i 31 (są podpisane).
W położeniu montażowym - czyli pływak na dole (stan rezerwy) - powinny nastąpić 2 zjawiska:
-wartość pomiaru na powyższych zaciskach: 57 +/- 2 Ohmy, w modelu kombi 52 +/- 2 Ohmy
W położeniu "do góry nogami" - czyli pływak na górze (pełny bak) - również wykonujemy 2 pomiary:
-dla zacisków G i 31: 1,6 +/- 0,7 Ohma, w modelu kombi 3,2+/- 0,8 Ohma.
Gdy druty oporowe były np już lutowane to ich oporność jest inna od nominalnego i wtedy będzie błędne wskazanie poziomu paliwa. Każda ingerencja w instalacji na odcinku pływak-wskaźnik paliwa będzie skutkowało błędnym wskazaniem.
http://www.kazios.com"
Pytanie tylko jak ma przebierać ten drucik w plywaku ? Ma lecieć między tymi dwoma stykami jak na zdjęciu poniżej i prowadnice w plastiku ?
- Załączniki
-
- Zdjęcie WhatsApp 2024-09-09 o 10.37.04_afe434a6.jpg (185.97 KiB) Przejrzano 1310 razy