Re: Pompa wtryskowa
: 17 paź 2017, 7:21
Trzeba pamiętać o wkręceniu blokady w pompę aby przy zakładaniu wałek nie cofnął się i klops z roboty.A co powiecie jeśli fabryka na kole nabiła źle znaki czy to możliwe? cholera ja sam myślałem ,że nie ale mam takie koło od M116 z 2 krotnie nabijanymi cechami.Wracając do diesla
617A-23-25 stopni
615.913/940-26 stopni
615.912/941-24 stopnie
616-24 stopnie
tyle podaje Haynes ale przy rozciągniętym łańcuchu,wytartych kołach i nie napiętym napinaczu te wartości można sobie włożyć.Najpewniejszy i najdokładniejszy to kapilara lub suwmiarka .Przy wykręconych wtryskach i włożonej pompie kręcimy rozrusznikiem gaz w podłodze odpowietrzymy pompę i napełnimy olejem napinacz, następnie odkręcamy pierwszą rurkę i zakładamy kapilarę i teraz kręcąc wałem ręcznie powinno być widać moment wzrastania paliwa w sekcji(dzwignia gazu na max).
617A-23-25 stopni
615.913/940-26 stopni
615.912/941-24 stopnie
616-24 stopnie
tyle podaje Haynes ale przy rozciągniętym łańcuchu,wytartych kołach i nie napiętym napinaczu te wartości można sobie włożyć.Najpewniejszy i najdokładniejszy to kapilara lub suwmiarka .Przy wykręconych wtryskach i włożonej pompie kręcimy rozrusznikiem gaz w podłodze odpowietrzymy pompę i napełnimy olejem napinacz, następnie odkręcamy pierwszą rurkę i zakładamy kapilarę i teraz kręcąc wałem ręcznie powinno być widać moment wzrastania paliwa w sekcji(dzwignia gazu na max).