from zero to... hero? W123 280E
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
Sam już nie chcę wiedzieć ile;) 50/50 że będę
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
Wojtek,napisz coś więcej o tych dystansach,zwłaszcza przednich. tak jak pisałem w innym temacie,są nt różne opinie.
i wrzuć fotki tych dekielków. bo mnie kiedyś też czeka dorabianie. oryginałów nawet nie szukam bo wiem,że to nierealne ...
i wrzuć fotki tych dekielków. bo mnie kiedyś też czeka dorabianie. oryginałów nawet nie szukam bo wiem,że to nierealne ...
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
Heh teraz przeczytałem... zdjęcia dekielków zrobię i wkleję co do dystansów, to nic nie stuka, nic nie puka, jest dobrze może przy szerszym dystansie z przodu byłby problem, ale przy 10mm nie ma luzu między kołem a piastą.
a tymczasem z tyłu weszły nowe niższe gumy i nowe amory (jeden "stary" z przebiegiem 300 km sprawność poniżej 40% - sprzedający zniknął). I w końcu jest tak jak chciałem
a tymczasem z tyłu weszły nowe niższe gumy i nowe amory (jeden "stary" z przebiegiem 300 km sprawność poniżej 40% - sprzedający zniknął). I w końcu jest tak jak chciałem
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
ja pierd... jest bajka!!! daj więcej fot dookoła auta. czy tylko po tej fotce mam wrażenie,że dupcia niżej? jak to jest z tymi h&r - jedne springi do wszystkich pojemnośći silnika czy były podziały?
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
Porobię jutro na KKN i wkleję jest przód wyżej i nie jest. A jaki jest powód? Wszystkie mercedesy miały przód wyżej, a w zasadzie większa przerwę pomiędzy kołem a błotnikiem. Są dwie opcje, albo obniżasz bardziej przód i odstęp jest taki sam z przodu i z tyłu, ale całe auto stoi krzywo nachyloną karoserią do przodu, albo obniżasz równomiernie i całe auto jest równo, a odstęp od koła większy z przodu. U mnie jest ta druga opcja inaczej było tak //edit: zdjęcia w następnej wiadomości
Co do sprężyn, to z tego co pamiętam były do 4 cylindrowych inne, a do 5 i 6 inne
Co do sprężyn, to z tego co pamiętam były do 4 cylindrowych inne, a do 5 i 6 inne
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
duuuża fotka i ja widze tylko tylne koło
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
kurcze,na fotce z wczoraj mam wrażenie,że dupcia niżej leży
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: from zero to... hero? W123 280E
Przecież pisałem, że to jest zdjęcie sprzed wymiany gum
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: from zero to... hero? W123 280E
aaa. to czekam Kolego na aktualną sesyjke. i pamiętaj dekielki pstryknąć