GWINTY CZY AIR?
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: GWINTY CZY AIR?
Chodzilo mi o oryginały ciete, 1,5 zwoja to nie jest duzo, wtedy ori amor powinien hulać na luzie, tylko pamietaj ze jak utniesz 1,5 zwoja z przodu i tylu to przod bardziej pojdzie na glebe bo sprezyna z tylu jest prawie ze na koncu wahacza a z przodu w polowie
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: GWINTY CZY AIR?
no to już się rozumiemy. bo myślałem,ze mówisz o eibachach. narazie poucinałem po 1,5 zwoja. jak już auto będzie skonczone i poskładane wtedy będe ewentualnie docinał tył żeby wszystko wyrównać.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: GWINTY CZY AIR?
Mysle ze roznica nie bedzie jakas duza, z 2-3cm jak by bylo to nie jest zle, wtedy fajnie stala by do klina
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: GWINTY CZY AIR?
Ją będę ma wiosnę testował sprężyny h&r -50/-50, a wyrównać trochę chcę talerzykami
Wysłane z mojego Venue 8 3830 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Venue 8 3830 przy użyciu Tapatalka
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: GWINTY CZY AIR?
no ja dałem wszystkie 4 najcieńsze. dodatkowo progi będą w kolorze nadwozia,żeby optycznie glebiło
- mihau83
- Beczuszkarz
- Posty: 28
- Rejestracja: 19 sty 2016, 20:15
- Posiadany model W123: 230E
- Lokalizacja: Gniezno
- Kontakt:
Re: GWINTY CZY AIR?
Ja się zastanawiam czy ciąc czy kupić gotowe -50. Minus tych obniżających jest taki że auto zrobi się strasznie twarde a na ciętych komfortu praktycznie się nie straci.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 811
- Rejestracja: 16 gru 2013, 17:54
- Posiadany model W123: 280E
- Lokalizacja: Kraków
Re: GWINTY CZY AIR?
komfort komfortem, a bezpieczeństwo bezpieczeństwem sprężyna ma swoją charakterystykę i przy ucięciu zwojów całkowicie ją zmieniasz. Pytanie brzmi jak się to zachowa np na dziurze na zakręcie
Talerzyki chcę dać najcieńsze z przodu, a średnie z tyłu, bo fabrycznie przód jest trochę wyżej więc obniżając równo dalej będzie przód wyżej niż tył
Talerzyki chcę dać najcieńsze z przodu, a średnie z tyłu, bo fabrycznie przód jest trochę wyżej więc obniżając równo dalej będzie przód wyżej niż tył
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: GWINTY CZY AIR?
wiadomo,że może to wpłynąć na bezpieczeństwo. ale miejmy nadzieje,że żaden z nas się nigdy o tym nie przekona. a jak ktoś ma pecha to i w niekombinowanym zawieszeniu może coś odpaść.
ci którzy mi doradzali z tymi 1,5 zwojami twierdzili,że powinno być ok. sami chlastali po 2,5-3 i na tym latali i nie było tragedii. ale to już bardziej zlotowo-hobbystycznie. bo na uciętych 2,5 raczej do latania na codzień to kiepsko.
Wojtas,a jakie będziesz dawał amorki do tych -50? bo ori amorek jest chyba do -30,tak? czy już pokręciłem i jest do -50?
ja kiedyś kupiłem nowe springi do vento - 30. czyli niby do fabrycznych amorków. taki chuj jak batorego komin. jak skręciłem w mc personie to sprężyna luzno latała. wiadomo,na aucie już się zeszła. ale po rundzie wypróbowawczo-lansowej odrazu na lewarek i powrót do ori sprężyn. te "tjuningowe" na szczęście znalazły kupca na drugi dzień
ale oczywiście auto autu nie równe jak i sprężyna sprężynie
ci którzy mi doradzali z tymi 1,5 zwojami twierdzili,że powinno być ok. sami chlastali po 2,5-3 i na tym latali i nie było tragedii. ale to już bardziej zlotowo-hobbystycznie. bo na uciętych 2,5 raczej do latania na codzień to kiepsko.
Wojtas,a jakie będziesz dawał amorki do tych -50? bo ori amorek jest chyba do -30,tak? czy już pokręciłem i jest do -50?
ja kiedyś kupiłem nowe springi do vento - 30. czyli niby do fabrycznych amorków. taki chuj jak batorego komin. jak skręciłem w mc personie to sprężyna luzno latała. wiadomo,na aucie już się zeszła. ale po rundzie wypróbowawczo-lansowej odrazu na lewarek i powrót do ori sprężyn. te "tjuningowe" na szczęście znalazły kupca na drugi dzień
ale oczywiście auto autu nie równe jak i sprężyna sprężynie
Re: GWINTY CZY AIR?
Po co poprawiać fabrykę ?
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: GWINTY CZY AIR?
zapytaj kilka milionów ludzi z całego świata co modzą przy swoich autach