SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Moderator: Tomek

Nex@pl
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 246
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:36
Posiadany model W123: sedan
Lokalizacja: Szczecin

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: Nex@pl »

Nie powiedziałbym, że tragedia. Kwestia odpowiedniego wystrojenia, wiadomo, że nie bedzie to jezdzic jak na sprawnym wtrysku czy EFI.

Jesli zalozylbys EFI to wtedy potrzebna lpg typu sekwencja raczej
tatarak
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 457
Rejestracja: 17 sty 2015, 21:27
Posiadany model W123: 200T

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: tatarak »

Zwykła na śrubkę .
Mike-L
Beczkarz
Beczkarz
Posty: 75
Rejestracja: 27 paź 2015, 21:16
Posiadany model W123: 280C
Lokalizacja: Gniezno

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: Mike-L »

Widzę że tatarak promuje to EFI na wielu wątkach ;)

To spytam w takim razie, czy jest opcja zamontowania EFI na silniku z gaźnikiem? Do tej pory wszystkie rozmowy jakie widziałem dotyczyły aut z k-jetem
Ostatnio zmieniony 11 lip 2018, 16:43 przez Mike-L, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
kazios
Administrator
Administrator
Posty: 1080
Rejestracja: 16 gru 2013, 15:32
Posiadany model W123: 300D '82r
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: kazios »

Wszystko się da, tylko w tym przypadku trzeba wymienić pół silnika ;) przede wszystkim głowicę bo przecież trzeba gdzieś zamontować wtryskiwacze
Nex@pl
Beczkofan
Beczkofan
Posty: 246
Rejestracja: 03 lip 2014, 11:36
Posiadany model W123: sedan
Lokalizacja: Szczecin

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: Nex@pl »

wtryskiwacze zawsze moga byc w kolektorze :) tylko wysterowanie tego...
Mike-L
Beczkarz
Beczkarz
Posty: 75
Rejestracja: 27 paź 2015, 21:16
Posiadany model W123: 280C
Lokalizacja: Gniezno

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: Mike-L »

no to nawet dla mnie brzmi jak za dużo kombinacji :)
tatarak
Beczkomaniak
Beczkomaniak
Posty: 457
Rejestracja: 17 sty 2015, 21:27
Posiadany model W123: 200T

Re: SWAP silnika m110 (gaźnik vs wtrysk)

Post autor: tatarak »

Panowie ja się już wyleczyłem z EFI w przypadku beczki to porażka,układ paliwowy na skutek gwałtownie otwieranych wtryskiwaczy wpada w taki rezonans że nie wytrzymałem i wróciłem do oryginału.Siedząc w aucie dudni pod spodem tak jak by coś waliło przy silniku lub urwała sie jakaś poduszka.
ODPOWIEDZ