w123 m115 230 1978r.
Moderator: Tomek
- Tomek
- Moderator
- Posty: 1119
- Rejestracja: 16 gru 2013, 16:48
- Posiadany model W123: W, S, C.
- Lokalizacja: Częstochowa
Re: w123 m115 230 1978r.
Ja miałem problem z wciśnięciem nowych czerwonych spinek w drzwi i błotniki, ale druga strona śrubokręta i trochę siły - sprawa rozwiązana.
Z listwami już nie było tego problemu, przykładasz listwę tak żeby się kołki z otworami spinek zgadzały i dociskasz (czasami mocniej), musi wejść, będziesz słyszał jak wejdzie
Z listwami już nie było tego problemu, przykładasz listwę tak żeby się kołki z otworami spinek zgadzały i dociskasz (czasami mocniej), musi wejść, będziesz słyszał jak wejdzie
Re: w123 m115 230 1978r.
No własnie mi się blacha wygina, a kilka kołków dalej nie wskoczyło... Będę kombinował z innymi, od oryginałów po innych producentów, bo to tragedia jest.
-
- Beczkarz
- Posty: 106
- Rejestracja: 17 gru 2013, 11:41
- Posiadany model W123: 240D '80
- Lokalizacja: Bożewo Nowe k/ Sierpc
Re: w123 m115 230 1978r.
te czerwone tulejki robi firma Romix, czasem trzeba odpowiednim wiertłem "przekalibrować" otwory, ale broń Boże zrobić za dużą średnicę (tolerancja musi być w minusie) i nawet lepiej jak wchodzi trochę ciasno (bez skojarzeń ) to lepiej będzie trzymać, ja jeden otwór w drzwiach zrobiłem minimalnie za duży i listwa teraz w tym miejscu nie dolega
Re: w123 m115 230 1978r.
Też mi przyszło do głowy, że po malowaniu auta otwory mogą być za ciasne. Same tulejki mi wszędzie weszły (łatwo nie było), ale kołki to tragedia. Na razie przygotuję jakieś drewniane kliny/klocki i spróbuję podłożyć od wewnętrznej strony drzwi, tak aby poszycie drzwi się nie odginało przy wciskaniu listew.
Trochę się boję kalibrować, bo jak odsłonię blachę to korozja gwarantowana...
Trochę się boję kalibrować, bo jak odsłonię blachę to korozja gwarantowana...
Re: w123 m115 230 1978r.
Kilka fot z wczoraj:
Elementy montażowe zderzaka zostały wypiaskowane i pokryte http://www.hemmer-augsburg.de/paints-an ... 7a6528abd2. Spinki do kołpaków oczyszczone szczotką drucianą potem pokryte brunoxem podobnie jak prowadnia gumowej listwy na zderzaku.
Elementy montażowe zderzaka zostały wypiaskowane i pokryte http://www.hemmer-augsburg.de/paints-an ... 7a6528abd2. Spinki do kołpaków oczyszczone szczotką drucianą potem pokryte brunoxem podobnie jak prowadnia gumowej listwy na zderzaku.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: w123 m115 230 1978r.
Gumy zasysające powietrze z pod maski kupiłeś nowe czy jakoś wyczyściłeś ?
-
- Beczkofan
- Posty: 157
- Rejestracja: 29 gru 2013, 14:18
- Posiadany model W123: 123 200 123 280 ce
- Lokalizacja: piotrkow tryb
Re: w123 m115 230 1978r.
te gumy nie zasysaja powietrza tylko odprowadzaja wode z podszybia
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: w123 m115 230 1978r.
Masz racje moj blad
Re: w123 m115 230 1978r.
Czyscilem.