Radomski biały " Śliniak "
Moderator: Tomek
-
- Beczkomistrz
- Posty: 579
- Rejestracja: 25 gru 2014, 11:26
- Posiadany model W123: 300D
- Lokalizacja: Złoty Stok
Re: Radomski biały " Śliniak "
Fajnie to robisz, ladna beczka bedzie, co do przekladni to musisz patrzyc na ta srubke zakontrowana, jak jest nisko, tj. wystaje ona ok 6-8mm nad nakretke kontrujaca to prawdopodobnie jest jeszcze nie ruszana, luz kontruje sie wykrecajac ta srubke, jak jest juz wykrecona ok 12-15mm i dalej jest luz to na zlom z nia
Gdy ci smutno jest ogromnie, weź pół litra i przyjdź do mnie.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Radomski biały " Śliniak "
12.8 Dokladnie wykreca sie maksymalnie ta sruba z nakretki
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Radomski biały " Śliniak "
kurcze,bardzo ładnie. aż zatęskniłem za swoją. ale niestety obecnie nie mam dla niej czasu.
tą blache od wydechu przykręcałem na takie wkręty jak jarzma podtrzymujące przewody hamulcowe.
tą blache od wydechu przykręcałem na takie wkręty jak jarzma podtrzymujące przewody hamulcowe.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Radomski biały " Śliniak "
Wszystko pieknie tylko te wkrety sa roznej dlugosci. Kowal jest tylko jeden plus z beczka. Jak ja zaniedbasz to nigdy Cie w rogi nie zaladuje. odpali zaklekocze i pojedziesz
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Radomski biały " Śliniak "
weź mi się jutro przypomnij smsem,tak do południa to sprawdze w swoich zapiskach. bo też robiłem liste śrubek i wkrętów z komory silnika i tą blache też na bank miałem spisaną.
Re: Radomski biały " Śliniak "
Ja co prawda robiłem autosolem i wałkiem filcowym. Efekt był przyzwoity, bo nie tyle polerujesz co po prostu czyścisz. Ostatnio za to znalazłem coś takiego,ale sam nie testowałem. Wklejam bo może się przyda http://motor-planet.pl/chemia-i-srodki- ... 75-ml.html .maciekpiti pisze:Na razie jest manualny. Elektryczny to melodia przyszłości chodź nie odległej. Dziś odebrałem śliniaka od lakiernika. Lakier z palety Mercedesa 737 classicweiss. Nie wiedziałem że jest taki zajebisty. Wygląda pięknie. W tym tygodniu planuję założyć listwy dachu oraz szyby. Tu moje pytanie, jak je wypolerować, przywrócić do życia? Czym polerować? Jakieś środki? Filc? Liczę na wasze porady.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Radomski biały " Śliniak "
Co rozumiesz poprzez " walek filcowy"
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1032
- Rejestracja: 08 maja 2014, 9:54
- Posiadany model W123: 240D usa 300TDT usa
- Lokalizacja: Frombork
Re: Radomski biały " Śliniak "
wracając do posta wyzej - to jak śruba ragulacyjna przekładni wystaje 7mm to świadczy o jej przypuszczalnym dziewictwie? bo mam taką z dawcy. a w mojej beczce ta śruba wystaje już tak,że dziure w masce wybiła. a i tak luz jak w jelczu.
-
- Beczkomistrz
- Posty: 1748
- Rejestracja: 18 gru 2013, 13:54
- Posiadany model W123: 300D i 200D i 240D
- Lokalizacja: Radom/Warszawa
Re: Radomski biały " Śliniak "
Tak wszystko co jest moim zdaniem poniżej 10 mm to jest jeszcze niezłe